موشکاف ۲۱ بهمن ۹۸


موشکاف ۹۸۱۱۲۱

?موشکاف: سلام به دوستان با مرام موشکاف. خوب و خوشین؟ هاهاهاها. این روزا تی وی ریشو که وا میکنی همش تبلیغه واسه دستاوردهای نظام. هاهاهاها.بیا و ببین! اونم چه دستاوردایی! از دستاوردهای سیاسی و اقتصادی گرفته تا دستاوردهای تکنولوژیک. هاهاهاها. واسه نمونه ۲تا از این دستاوردها رو داشته باشین.

نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی

تلویزیون رژیم – ۲۰ بهمن

فرماندة نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت امکانات نسل جدید جنگنده های ایرانی در بسیاری از موارد فراتر از استانداردهای جهانی است.

دژپسند وزیر اقتصاد

دژپسند وزیر اقتصاد آخوند روحانی – ۲۰ بهمن

وزیر اقتصاد دربارة درآمدهای مالیاتی هم گفت افزایش درآمدهای امسال نسبت به بیست سال اخیر بی نظیر بود

?موشکاف: هاهاهاها. بگیر منو! هواپیمای جنگنده نظام، فراتر از استاندارد جهانی! یارو همون اف5 از دور خارجو رنگ کرده، میگه هواپیما ساختم. هاهاهاها. بپا چشمت نزنن! هاهاهاها. اما دستاورد مالیاتیشو داشتین، یعنی امسال بچاپ بچاپشون از جیب ملت تو ۲۰ سال اخیر تک بوده. هاهاهاها. حال بذارین بریم سراغ دستاوردهای اصلی نظام. هاهاها.

روزنامة حکومتی جهان صنعت – ۲۰ بهمن

هیچ نهادی (در ساختار جمهوری اسلامی) موفق نبوده است. نهادها به طور دائم حقوق عامه را مصادره کرده و بر حقوق خاصه افزوده‌اند بنابراین مردم به نهادها به صورت یک ابزار حاکمیتی نگاه می‌کنند.

ما در اداره کشور به طور کامل شکست خورده‌ایم … نه جمهوریت شکل گرفت و نه اسلامیت.

?موشکاف: هاهاهاها. عجب کارنامه ای! هاهاهاها. راس گفته. دیکتاتوری ولایت فقیه معلومه که جمهوری نیست، به قول مردم که شعار میدن اسلامو پله کردن مردمو ذله کردن. اما اینکه خود یارو مقر میاد خیلی جالبه. تازه! میگه همة نهادها تو کار دزدی و غارت بودن. استثنا بردار هم نیست. هاهاهاها. بریم واسه بعدی. هاهاهاها.





روزنامة حکومتی مستقل – ۲۰ بهمن

عملکرد و دیدگاه خاص برخی انقلابی‌ها در موضوعات مهمی چون حجاب اجباری، قوانین گزینش، تعاریف تنگ‌نظرانه در موضوع ولایت فقیه، حدود آزادی بیان، ممنوعیت و محدودیت موسیقی، فعالیت احزاب و دسته‌ها و… از جمله مواردی هستند که به نظر کارشناسان منصف و متخصص، قابل نقد و اصلاح هستند، اما عجیب است که هنوز هم بخشی از انقلابیون، این مواضع را مصداق وحی الهی می‌دانند.

?موشکاف: د د دی دی دی! یارو رو باش میخواد می‌خواد این هیولای آدمخوار رو نقد و اصلاح کنه. هاهاهاها. هیولایی که خودشون هم ازش رم می‌کنن! هاهاهاها.. خمینی گور به گوری! کجایی ببینی که نظامت به چه فلاکتی افتاده؟

روزنامة حکومتی وطن امروز – ۲۰ بهمن

کسانی که امروز از این رد صلاحیت‌ها ناراحتند، فرزندان‌شان در آمریکا و انگلستان زندگی می‌کنند، چطور فرزندان اینها حاضر نیستند در کشوری که خودشان درست کرده‌اند، زندگی کنند؟ چطور می‌خواهیم با آمریکا بجنگیم در حالی که فرزندان تعدادی از مسؤولان آنجا هستند. از کجا معلوم اطلاعات کشور رد و بدل نمی‌شود؟ … اینها به ازای یک نیشگون کشور را می‌دهند.

?موشکاف:‌هاهاهاها. بعله، اینم از کارنامة سیاه نظام ولایت که حتی بچه های خودشون هم تاب تحملش رو ندارن و فلنگو میبندن. هاهاهاها. حالا کجاشو دیدن؟! بچه های قیام و کانونای شورشی واسشون برنامه دارن، بیا و تماشا کن. هاهاهاها. به زودی! ببینم اون روز سر نظام ولایت چیا میگن. هاهاهاها. عزت زیاد.


لطفا به اشتراک بگذارید: