موشکاف ۲۵ بهمن ۹۸


موشکاف ۹۸۱۱۲۵

?موشکاف: سلام، به به! دوستان و رفقا! خوبین ایشالا! هاهاهاها. یادتونه گفتم عظما میخواد مجلسشو یه دست، از جک و جونورای باند خودش پر کنه؟ دیگه نیاز نیست وایسیم تا روی پرده اومدن این نمایش، همه چیز مهندسی شده و شیک و از پیش ساخته‌ست. هاهاهاها. جالب اینه که شیخ فری هم واسه عظما دم تکون داد و تسلیم شد. هاهاهاها. آخه تو همین کارناوال ۲۲ بهمن نظام، لباس شخصی‌های عظما رفتن واسه رو کم کنی شیخ فری و حالشو با مرگ بر روحانی و هو کردن. جا آوردن! هاهاها.

کلیپ هو کردن روحانی

?موشکاف: هاهاهاها. بعله، عظما خوب میدونه که اگه از همین حالا نسق نگیره،. فردا ممکنه شیخ فری واسش دم دربیاره هاهاهاها. حالا ببینین هم باندیای شیخ فری چه نق نقی کردن. هاهاهاها.

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری - 23بهمن





«وحدت‌شکنی در روز وحدت»

دقیقا در جلو پاویون سخنرانی دسته ای … مستقر شده بودند و تعدادی موبایل به دست از آنان فیلمبرداری می‌کردند. این افراد که هیچ کس هم مزاحمتی برایشان فراهم نمی‌کرد با مشت‌های گره کرده شعار‌هایی علیه دولت سر داده بودند و در پایان هر جمله رئیس جمهور شعارهایی توهین آمیز سر می‌دادند… اینان از کدام ناحیه و چه کسانی حمایت می‌شوند که هیچگونه ممانعتی از کار آنان توسط نیروی انتظامی و امنیتی به عمل نمی‌آمد.

?موشکاف: هاهاهاها. بعله، اینا همون «امت همیشه در صحنه» ان دیگه. هاهاهاها. حالا طوری شده که این امت همیشه در صحنه علاوه بر مشت محکم بر دهان یاوه گویان شرق و غرب، مشت محکم بر دهان شیخ فری هم می زنن. هاهاهاها. ببین اوضاع پتال نظامو! هاهاهاها. اما ببینین نگرانی اصلی باند شیخ فری چیه. هاهاهاها.





روزنامة حکومتی ستاره صبح – ۲۳ بهمن

روز گذشته در برخی راهپیمایی‌ها دیدیم که تابلوی نه به انتخابات بالا رفت که این خطرناک است….اتفاقی که رئیس‌جمهور آن را برای آینده کشور خطرناک می‌داند و می‌گوید در رژیم سابق چون انتخابات به معنای حق آزاد مردم وجود نداشت شکافی بین حاکمیت و مردم رخ داد که منجر به انقلاب شد.

?موشکاف: هاهاهاها.. اینا رو باش می‌خوان به عظما بگن که اگه ما رو راه ندی انقلاب می‌شه! هاهاهاها. اما عظما که خودش ختم این کاراست می‌دونه که تاریخ مصرف اینا تموم شده و باید اصلاح طلبی و اصلاح طلبا رو بذاره دم کوزه آبشو بخوره. هاهاهاها. اما خنده داره که باند عظما هم دارن میزنن سر لیست تو سر و کلة هم و بجای یه لیست، چن تا لیست دادن. هاهاهاه. حتی صدای شربتمداری تو کیهان عظما هم دراومده که بابا تو این حیص و بیص که نظام داره ر پ ت پتو می‌شه شما چرا تو سر و کلة هم می‌زنین؟! . هاهاها.

کیهان شریعتمداری – ۲۴ بهمن

سر گردنه که کُشتی نمی‌گیرند!

سخن از ارائه دو یا چند فهرست جداگانه در میان است که باید آن را مصداق بی‌توجهی کسانی دانست که «برای یک دستمال قیصریه را به آتش می‌کشند»!

چنانچه جریان یاد شده با دو و یا چند لیست جداگانه به صحنه بیاید -که شواهدی از آن در دست است- خیل عظیم نیروهای حزب‌الله و وفادار به انقلاب را با سر‌درگمی و دلسردی رو‌به‌رو خواهد کرد، که متاسفانه تا اینجای کار چنین بوده است و گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

?موشکاف: هاهاهاها. بعله، تو سری خورده های اصلاح طلب که کفن و دفن شدن و تمام! باند عظما هم که چند دسته شدن و به قول یارو دارن سر گردنه کشتی میگیرن. هاهاهاها. به قول گفتنی، من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه؟ پس این نظامو کی می‌خواد نیگر داره هاهاهاها. عزت زیاد.


لطفا به اشتراک بگذارید: