موشکاف ۳۰ بهمن ۹۸


موشکاف ۹۸۱۱۳۰

?موشکاف: سلام دوستان. سلام رفقا. خوب و خوشین؟ عظمای فلک زده باز یه بهانه جور کرد که بیاد واسه گرم کردن نمایش انتخابات التماس بکنه و فک بزنه. هاهاهاها.

خامنه‌ای – ۲۹ بهمن

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی، حضور در انتخابات مجلس را وظیفه شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم برشمردند

خامنه ای: مسله انتخابات خیلی مهمه خیلی مهمه انتخابات یک جهاد عمومی است من به شما عرض بکنم یک جهاد عمومی است انتخابات مایه تقویت کشور است انتخابات مایه آبروی نظام اسلامی است

:البته من همواره به دوستان نظام اسلامی گفته‌ام، از ملت ایران نگران نباشید زیرا این ملت کاربلد است و می‌داند که چه بکند.





?موشکاف: هاهاها. اوضاع این قدر خیطه که نه تنها خود عظما و سگ و سیله‌هاش در داخل که حتی سگ و سیله‌ها و نون خورهای نظام تو خارج هم هول کردن که اگه این نظام رپ ت پتو شد، از این به بعد خرجی‌شونو کی میده؟ هاهاهاها. واسه همینه که عظما می‌گه آی بسیجیای بریده، پاسدارای وارفته، پاشین بیاین پای صندوق که آبروی نظام در خطره. هاهاهاها. ترس فقط مربوط به سگ و سیله‌های داخلی و خارجی بیت ولایت نیست، شیخ فری و باندش هم فهمیدن که برای حفظ نظام مجبورن برن تو خط ضریب زدن و آمار سازی. هاهاهاها.

تلویزیون رژیم – ۲۹ بهمن

رئیس ستاد انتخابات کشور با اعلام جزئیات و آخرین آمارهای انتخاباتی گفت پیش بینی می‌شود مشارکت رای دهندگان در یازدهمین انتخابات مجلس مشابه دوره‌های قبل باشد. آقای عرف استفاده از فناوری های جدید در تسهیل در احراز هویت رای دهندگان را از ویژگیهای این دوره از انتخابات برشمرد و افزود با استفاده از این دستگاه‌ها جلوی بسیاری از تخلفات احتمالی گرفته خواهد شد.

تو گذشته یک مسئله ای که شاید شما هم خیلی باهاش برخورد داشتید بحث این بود که افراد مثلا از شناسنامة متوفی استفاده می کنن. یا از شناسنامة جعلی استفاده می‌کردن یا خلاصه استفاده نمی کردن از شناسنامه

?موشکاف: هاهاهاها. خوبه دیگه با کارایی که بلدن و توش اوستان می‌خوان زحمت امت همیشه در صحنه رو که هی از این حوزه برو اون حوزه و هی رأی بده و رأی بده کم کردن، خدا برکت بده به شناستامه‌های میلیونی اموات که هر سال صندوقا رو پر می‌کنن هاهاها. از این بگذریم. اعتراف به کارچاق کنی شورای نگهبان واسه تایید صلاحیت به زبان معکوس رو کجای دلم بذارم؟ هاهاهاها.

تلویزیون رژیم – ۲۹ بهمن

اما بشنوید از روش های کلاه برداران برای تایید صلاحیت ها

سخنگوی شورای نگهبان استفاده از عناوین جعلی مسئول دفتر، شاگرد دانشگاه، دوست صمیمی و عناوینی از این دست را از روشهای کلاهبرداران برای تایید صلاحیت اعلام کرده و گفته به دستگاه قضایی و ماموران امنیتی گفته شده هر کلاهبرداری که ادعای ارتباط با اعضای شورای نگهبان را داشته است و قصد فریب دارد بدون معطلی تحت پیگرد قرار گیرد.





?موشکاف:‌هاهاهاها. عظما به خیال خودش این یارو رو فرستاده که افتضاح صلایت فروشی رو رفع رجوع کنه کدخدایی چند فاز عقبه. هاهاهاها. آخه یارو صادقی چن هفته پیش خبر از کارچاق کنی شوربای نگهبان کرده بود و حتی نرخش هم گفته بود؛ مایه کاری فقط ۴میلیارد تومن! رفقا، این انتخاباته یا گنداب؟! واسة همینه که مردم شیر قیام هم همه جا حسابشونو کف دستشون می‌ذارن

کف و سوت برای رای ندادن

آقا یه سوال. اونایی که میخوان رای ندن همه باهم دست و سوت بزنن.

(همه دست و سوت می زنن)

حالا اونایی که میخوان رای بدن دست و سوت بزنن.

۱ نفر دست می زند و باقی به او می خندند.

?موشکاف:‌هاهاهاها. بعله، دم همة‌ اونایی که نمایش انتخابات نظامو تحریم می کنن گرم، بندة موشکاف هم واسشون کف و سوت می زنم. هاهاهاها. عزت زیاد.


لطفا به اشتراک بگذارید: