موشکاف ۶ اسفند ۹۸


موشکاف ۹۸۱۲۰۶
?موشکاف: سلام و صد سلام به رفقای خودم که همه شون اهل موشکافی ان. هاهاهاها. نظام ولایت هر چی جون کند که آمار و ارقام نمایش انتخاباتشو بالای ۵۰درصد ببره که اینقد آبروریزی نشه، نشد که نشد. آخر سر بعد کلی حساب و کتاب که چه ضریبی بزنن، که زدن؛ تازه شد ۴۲ درصد تهران هم شد ۲۵درصد!. هاهاهاها. یعنی افتضاح. هاهاهاها. اما همونم با کلی تاخیر اعلام کردن که صدای آدمای خودشونم دراومد. هاهاهاها.
رئیس اسبق صدا و سیمای رژیم
«الکترونیکی کردن کل انتخابات پیشکش! لااقل رقم نهایی مشارکت که بلافاصله بعد از پایان رای‌گیری، از طریق تعداد تعرفه‌های مصرف شده قابل تشخیص است را اعلام کنید. ظاهرا ویروس اطلاع‌رسانی، از سقوط هواپیما به نتیجه انتخابات هم سرایت کرده است. تغذیه افکار عمومی را به دیگران واگذار نکنیم »





?موشکاف: هاهاهاها. یارو چه انتظاری داره. هاهاهاها. همچین میگه ویروس اطلاع رسانی که انگار وقتی خودش بالای تی وی ریش بود اطلاع رسانی یی در کار بود. هاهاهاها. اما … اما نگرانی از نبود اطلاع رسانی نیست، نگرانی اصلی همون جمله آخریه، از افکار عمومی میترسه. هاهاهاهاها. دلیلشو روزنامه های نظام نوشتن. هاهاهاه.





روزنامة حکومتی آرمان – ۵ اسفند
واقعا شرایط فعلی جامعه به هیچ وجه عادی نیست. میزان نارضایتی مردم از شرایط زندگی و مشکلات اقتصادی..، اتفاقاتی که در آبان‌ماه افتاد یا اتفاقی که در دی ماه برای هواپیمای اوکراینی رخ داد و حواشی آن همه موجب نارضایتی مردم شده که این موضوع در شهرهای بزرگ نمود بیشتری داشت. … این زمینه اولیه و اصلی است که منجر به کاهش مشارکت در کنار عوامل دیگر شده است.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله. به این میگن اوضاع انفجاری. هاهاهاها. یه وقت فک نکنین فقط این روزنامه اس که زنگ خطرو واسه نظام به صدا درمیاره، نه! فقط همین یکی نیست، حال و روز نظام اونقده خرابه که هر سایت و روزنامه ای، داره میگه دید… دید … دید…. یعنی آژیر قرمز. هاهاهاها. یه نمونه دیگه رو داشته باشین.





روزنامة حکومتی همدلی – ۵ اسفند
تاخیر در اطلاع رسانی درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس در حالی است که طی ماه‌های گذشته حوادث مختلفی در کشور رخ داده که هنوز آمار آن از سوی دولت اعلام نشده است. از جمله حوادث آبان ماه که دولت هر بار آن را به نهادها و قوای دیگر واگذار می‌کند. به نظر می‌رسد حالا یک سیکل معیوبی درباره اطلاع رسانی در حوادث مختلف در کشور شکل گرفته باشد.
?موشکاف: هاهاهاها. یارو چه دل خوشی داره. میگه سیکل اطلاع رسانی معیوبه. هاهاهاها. نه آقاجون! نه! اطلاع رسانی فقط معیوب نیست، کل نظام معیوبه هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین: هاهاهاها.





روزنامة حکومتی اعتماد – ۵ اسفند
افرادی که فقط تا نوک بینی خود را می‌بینند و به راحتی دروغ می‌گویند مثل آن چوپان دروغگو، در موقعیت‌های حساس که نیازمند اعتماد مردم هستند، دستان‌شان خالی است .. این وضعیت محصول عمل آنان در گذشته دور و نزدیک است. روزی که قضیه هواپیمای اوکراینی رخ داد، باید متوجه می‌شدند که تکذیب‌های اولیه سود اندک و بسیار گذرایی دارد ولی زیان‌های آن بلندمدت و بسیار کلان است.
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، ناف نظام ولایتو با دروغ بریدن. هاهاهاها. اما این دروغا، اونم تو عصر ارتباطات داره کار دست نظام ولایت میده. هاهاهاها. ترس و لرزشونم از همینه. هاهاهاها. بخاطر همین نتونستن از نمایش انتخاباتشون «حماسة حضور» بسازن. جوونای قیام باگزارشاتشون دست نظامو رو کردن. هاهاهاها. حالا نظام ولایت مونده و یه جامعة انفجاری. با یه اصطبل پاسدار و دژخیم و آخوند میخوای چی کار کنه؟! هاهاهاها. عزت زیاد.


لطفا به اشتراک بگذارید: