موشکاف ۹ اسفند ۹۸


موشکاف ۹۸۱۲۰۹

?موشکاف: سلام. به به! دوستان موشکاف! زنده باشین ایشالا که با مفتضح کردن نمایش انتخابات، همچین کوبیدین تو ملاج عظما که تا همین امروز داره دور خودش میچرخه هاهاها. بخاطر همینه که الان افتادن به چه کنم چه کنم. هاهاهاها.





روزنامة حکومتی آرمان – ۸ اسفند
کاهش مشارکت به عوامل مهمی از جمله نارضایتی‌های معیشتی و اتفاقات آبان و دی سال جاری هم باز می‌گردد و دلیل فقط بر رویگردانی جامعه از اصلاح‌طلبان نیست.
کاهش مشارکت در انتخابات موضوع غیرمنتظره‌ای نبود و از همان سال ۹۶که اعتراضات به وضعیت اقتصادی و معیشتی شکل گرفت می‌شد حدس زد که وضعیت مشارکت در یازدهمین انتخابات مجلس با آنچه در ادوار قبل شاهدش بودیم متفاوت باشد
?موشکاف: هاهاهاها. بعله، اصلاح طلب کیلویی چنده؟ کل نظام نشانه اس. هاهاهاها. حالا ببینین اون یک روزنامه هه چطوری آژیر می کشه. ههاهاها.
روزنامة حکومتی آرمان – ۸ اسفند
پیام اتنخابات مجلس برای مسئولان
عدم آسیب شناسی درست از فضای اجتماعی، سیاسی بدون شک کشور را در ماه‌ها و سال‌های آینده با مسائل جدیدی مواجه خواهد کرد. بحران کارآمدی امروز از طرف افکار عمومی به شدت برخی ارکان را تهدید می‌کند.
اگر آمارهای داده شده در خصوص مشارکت نزدیک به یک چهارم مردم در شهر تهران و مشارکت ۴۰درصدی در کل کشور درست و واقعی باشد باید گفت؛ در شرایطی که مورد تهدید خارجی قرار دارد پیام خوبی را برای دولتمردان ندارد.
?موشکاف:‌ هاهاهاها. دل خوش سیری چند؟ هاهاهاها. بابا یک چهارم جمعیت تهران چیه، ۴۰ درصد کدومه؟ اگه عدد و رقم این بود که خوب بود. ههاهاها. همة ترس و لرزشون بخاطر اینه که خودشون رقم واقعی رو میدونن. هاهاهاها. از بندة موشکاف بشنوین که زیر ده درصد بود. هاهاهاها. بعله، سگ داند و پینه دوز که در انبان چیست. هاهاهاها.





روزنامة حکومتی اعتماد – ۸ اسفند

مشارکت و صندوق استیضاح

ساختار انتخابات نه‌تنها طبقات پایین را از دست داده، بلکه با سرعت بسیار بیشتری طبقات متوسط و اثرگذار جامعه را نیز از دست داده است … مشکل و ایراد اصلی برای مردم دیگر ردصلاحیت‌ها هم نیست….ممکن است برخی اصولگرایان به اشتباه تحلیل کنند که علت عدم شرکت مردم، ناکارآمدی دولت روحانی است. این استدلال غلط است، زیرا از یک‌سو مردم در رفتار اصلی خود چندان تمایزی میان اجزای حکومت قائل نیستند.

?موشکاف: هاهاهاها. بعله، خیلی وقته که دیگه حنای نظام رنگی نداره. هاهاهاها. نمایش انتخابات یه نمونه اش بود. اما خوشم میاد که بعد ۲ سال معنی «اصلاح طلب اصول گرا، دیگه تمومه ماجرا» رو فهمیدن. هاهاهاها. احتمالا معنی شعارای ۹۸ رو بعد از ورافتادن می فهمن. هاهاهاها.

روزنامة حکومتی اقتصاد سرآمد – ۸ اسفند

« واقعیت آن است که شرایط و وضعیت اقتصادی و معیشتی نا به سامان کشور این هشدار را به مسئولین می دهد …که در صورت تداوم این شرایط در سال آینده میزان گسل جامعه و ملت با نظام بیشتر و بیشتر خواهد شد.»

?موشکاف: هاهاهاها. بعله، سال آینده دیگه نمیشه بهش گفت گسل، جوونای قیام و کانونای شورشی دنبال ر پ ت پتو کردن و باطل کردن شناسنامة نظامن. هاهاهاها. دم جوونای قیام و کانونای شورشی گرم که چنین ترس و لرزی به جون عظما و سگ و سیله‌هاش انداختن. هاهاهاها. عزت زیاد.


لطفا به اشتراک بگذارید: