موشکاف ۹خرداد۹۹ ـ بالاخره مجلس برآمده از انتخابات کرونایی تشکیل شد

بالاخره مجلس برآمده از انتخابات کرونایی تشکیل شد – موشکاف ۹خرداد ۹۹


موشکاف: سلام! به به!‌ دوستان و رفقا! جمالتونو گل بارون! خوبین ایشالا؟‌ هاهاهاها. بالاخره مجلس برآمده از انتخابات کرونایی تشکیل شد. مجلس نگو بگو استبل! یکی بیاد اینا رو بشونه سر جاشون. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که داد یکیشون دراومده. هاهاهاها.


اولا این‌که می‌گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست اگر قرار باشد مجلس با این بی‌نظمی‌ها بخواهد ادامه پیدا بکند و نماینده‌ها سر جایشان نباشند قطعاً تو این مملکت چیزی سر جایش قرار نخواهد گرفت. متأسفانه یک فضایی ایجاد شده من با بعضی از نماینده‌ها هم صحبت کردم که اینها نماینده ادوار هستند می‌گویند مجلس یعنی همین! یعنی چی مجلس یعنی همین! اینقدر بی‌نظمی که خودش تبدیل به نظم شده.


موشکاف: هاهاهاها. اما حالا دعوا و هیاهو واسة چیه؟ برای یبند و بست و یار گیری برای تشکیل باند که اسم این کارا هست لابی هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.


خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج ما در دوره‌های گذشته هم متأسفانه با این آفت روبه‌رو بودیم این لابی گریهایی که بعضاً غیرشرعی و غیراخلاقی است
متأسفانه لابی‌گری جای کارهای دیگر اصولی و اخلاقی را می‌گیرد دیروز هم همین اتفاق افتاد


موشکاف: هاهاهاها. یارو رو باش که میخواد بنای کج و کولة نظامو با یه بیت شعر صاف و صوف کنه. هاهاهاهاها. ضمن اینکه اصلا این آت و آشغالا واسه همین کارای غیر شرعی و غیر اخلاقی که طرف بهش مقر اومده، پول خرج کردن و اومدن مجلس. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که سر چی لابی گری می کنن.


مطالب مرتبط


موشکاف ۷خرداد۹۹ ـ آخوندها طلبکار اوج گرفتن کرونا شدند


شروع کار مجلس برآمده از انتخابات کرونایی با زمینه‌سازی خامنه‌ای برای جراحیها و استیضاح

لطفا به اشتراک بگذارید: