طنز سیاسی – انیمیشن رادیو استریت ژورنال

انیمیشن رادیو استریت ژورنال – حکومت حسنقلی خانی


اکبر طبری با عزت و احترام در زندان بود و پرونده به‌صورت بطیی داشت روال خود را طی می‌کرد،


ناگهان صحبت از قاضی منصوری، متهم ردیف ۹ این پرونده به میان آمد. قاضی منصوری،


در سال۶۷ همزمان با مرگ خمینی وارد دستگاه قضایی شده و به مدت ۳۰سال قاضی بوده و در


سال۹۷ به‌دلیل پرونده‌های فساد بازنشسته می‌شود. او در تمام جنایتها و مفاسد ۳رئیس قبلی قوه قضاییه،


محمد یزدی، محمود هاشمی شاهرودی و صادق آملی لاریجانی شرکت مستقیم داشته است. در واقع با پشتگرمی آنها اقدام به دزدی و رشوه‌گیری نموده است. او قاضی اجرئیات بخش لواسانات، بازپرس شعبه۹دادسرای کارکنان دولت و قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه بوده است.


لواسان و زمین‌ها و ساختمانهای دزدی


لواسان نامی است که در نورافکنی بر این پرونده غامض، بر سر زبانها افتاد. لواسان کجاست؟ خوش آب و هواترین منطقهٔ ییلاقی تهران و اولین شهر هوشمند ایران است. مهمترین و مرفه‌ترین ساختمانهای آن متعلق به سران نظام است. پول‌های کلان در آنجا سرمایه‌گذاری شده؛ پول‌های کثیفی است که امثال اکبر طبری آنها را در آنجا به‌صورت زمین و ساختمانهای لاکچری درآورده‌اند. اکبر طبری در جریان دفاعیاتش گفت: «اگر من ۸۰۰میلیارد هم بخواهیم این برادرانم [منظور فرهاد مشایخ و حسن نجفی] می‌دهند و اگر لواسان و کارخانه‌اش را بخواهم به نام من می‌کنند. این رفاقت است»!


علاوه بر لواسان، در جریان جنگ قدرت بین باند خامنه‌ای در تاریخ ۲آذر ۹۵موضوع ۶۳حساب ۱۰۰۰میلیاردی صادق لاریجانی از پرده بیرون افتاد. در همان زمان لاریجانی در توجیه این دزدی افشا شده پای اجازهٔ خامنه‌ای را به وسط کشید و گفت: «این مسأله مربوط است به سال۷۴یعنی ۲۱سال پیش. در زمان رؤسای سابق و اسبق قوه قضاییه با اجازه رهبری، اموال مربوط به قوه قضاییه به حسابی به نام قوه قضاییه واریز شد


مطالب مرتبط


حکومت حسنقلی خانی کنفرانس مطبوعاتی ظریف


خامنه‌ای، جعبه سیاه هتل دوک و بازی قدرت

لطفا به اشتراک بگذارید: