نسل فردا : اعلام آتش‌بس میان پاستور و بهارستان !!

اعلام آتش‌بس میان پاستور و بهارستان - نسل فردا


از القائات باند خامنه‌ای به جامعه و حتی به خودیهای نظام این بود که گویا در مجلس یازدهم در بهارستان همه چیز گل و گلاب خواهد بود و اگر حاکمیت این انتخابات را از سر بگذراند خواهد توانست به‌دنبال آن یک دولت جوان و حزب‌اللهی در پاستور سر کار بیاورد و این‌طوری همه چیز در سر جای خود قرار بگیرد. این تبلیغات هدفدار و سازماندهی شده این‌گونه وانمود می‌کرد که باند غالب نظام به‌دنبال نمایش انتخابات خواهد توانست پاسدار قالیباف را در موضع ریاست مجلس بگمارد و با اتمام دورهٔ آخوند روحانی حاکمیتش را یک‌دست و بی‌شکاف خواهد کرد.


مجلس قوی!


خامنه‌ای در ۲۹بهمن ۹۸ روشن ساخت که یکی از مشکلات نظامش نداشتن «مجلس قوی» ! است و او


گفت: «تأثیرات مجلس فقط محدود به چهار سال نیست بلکه مجلس قوی و یا مجلس ضعیف و خودباخته


با تصمیمات خود می‌توانند تأثیرات بلند مدتی بر کشور بگذارند».(تسنیم ۲۹بهمن ۹۸)


خلیفهٔ ارتجاع با کاربرد ویژگیهایی مانند «پرانگیزه به اسلام، ‌مردم، انقلاب و کشور» ، «سرسخت در مقابل دشمنان» و «دل نبسته به دنیا و مطامع مالی» برای نمایندگان مجلس ارتجاع تلویحا اعتراف کرد که مهره‌های مجلس کنونی فاقد این ویژگیها هستند و نشان داد که برای عبور دادن نظامش از بحرانهای دشوار نیاز به مهره‌هایی بسا سر سپرده‌تر و «بله چشم» گو تر دارد.


دولت جوان و حزب‌اللهی!
خامنه‌ای هم‌چنین در اول خرداد۹۸ در دیدار با بسیجیان خود در دانشگاه که آنان را دانشجو می‌نامید گفت: «زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی» فراهم کنند و افزود: «غصه‌های شما تمام می‌شود و این غصه‌ها فقط مخصوص شما نیست». ‌


در هر حال هدف تبلیغات سازماندهی شدهٔ باند غالب این بود که گویا با برگزاری نمایش انتخابات


مطالب مرتبط


نسل فردا : سخنگوی وزارت خارجه ؛ فرقی بین ظریف و سلیمانی نیست !


دوئل دزدان و مرگ یکسان آنها در «مجلس دوقطبی»

لطفا به اشتراک بگذارید: