موشکاف ۲۸مرداد۹۹ – رئیسی و خالیباف به عظی گفتن شیخ فری سر ما شیره می‌ماله

یارو رئیسی و خالیباف، یه نامه دادن به عظی که عظما! یارو شیخ فری داره سر ما شیره می ماله! – موشکاف ۲۸مرداد۹۹


موشکاف: سلام! به به! هم وطنای خوب خودم. خوش اومدین! صفا آوردین. هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که


بعد از بالا گرفتن و برملا شدن حقه ای به نام «گشایش اقتصادی» یارو


رئیسی و خالیباف، یه نامه دادن به عظی که عظما! یارو شیخ فری داره سر ما شیره می ماله. هاهاهاها


طرف تو مجلس هم اینو رو کرد. هاهاهاها.


هم مجلس و هم قوه قضائیه مخالفت خودشان را با این موضوع کتباً برای رهبر نوشتند که "آنچه در جلسه سران قوا صحبت شده و آنچه به صورت کتبی ابلاغ شده با هم متفاوت است، لذا ما مخالف آن هستیم."


موشکاف: هاهاهاها. بعله، شیخ فری هف خط تر از اوناس و گولشون زده. هاهاهاها. البته یارو مکاره تر از این حرفاس و از قبل، کارا رو با عظی ردیف کرده. عظما هم گوش رئیسی رو پیچوند که وا پس بتمرگه. هاهاهاها.


در پی انتشار خبری از سوی یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ارسال نامه‌ای از سوی روسای قوه قضاییه و قوه مقننه با موضوع فروش اوراق سلف نفتی محضر خامنه ای، مرکز رسانه قوه قضاییه ضمن تکذیب خبر منتشر شده اعلام می‌کند هیچ نامه‌ای چه از ناحیه رییس قوه قضاییه و چه نامه مشترک با رییس مجلس شورای اسلامی، محضر خامنه‌ای در این مورد ارسال نشده است.


موشکاف: هاهاهاها. ، بندة موشکاف ۲تا سوال کوچولو موچولو دارم. هاهاهاها. اول اینکه چرا اینقدر دیر به غلط کردم گویی افتادن؟ داستان چی بوده؟ هاهاهاه. سوال دوم، یارو خالیباف چرا تکذیب نکرد؟ هاهاهاها. بعله، خود عظما پشت قضیه اس که کم و کسری ۹۰ درصدی بودجة شیخ فریو از جیب مردم بیرون بکشه. هاهاهاها. اما فوتینا. هاهاهاها. مردم دیگه گول نمی خورن. هاهاها.


مطالب مرتبط


موشکاف ۲۷مرداد۹۹ – شیخ فری میخواست سر روسای دو قوه دیگه رو هم کلاه بذاره


پشت پردهٔ تکذیب نامه به خامنه‌ای

لطفا به اشتراک بگذارید: