موشکاف ۱۸شهریور۹۹ – بازگشایی فله ای و زودتر مدارس که زیر سر خود عظماس

بازگشایی فله ای و زودتر از هر سال مدارس که زیر سر خود عظماس! – موشکاف ۱۸شهریور۹۹


موشکاف:‌ سلام! به به!‌ دوستان و رفقا! خوبین ایشاالله؟ هاهاهاها. امیدوارم که همیشه سالم و تندرست باشین و از گزند کرونا و کرونای ولایت به دور. هاهاهاها. عرضم به حضورتون که بازگشایی فله ای مدارس که البته زیر سر خود عظماس، بحرانی شده که داره رو سر نظام آوار میشه. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:

خود بچه‌ها در معرض خطر هستند، اما خطر اصلی انتشار ویروس در خانواده‌ها، به‌خصوص افراد مسن‌تر، و همچنین انتقال ویروس به معلمان و درنهایت انتقال به جامعه است. مطالعاتی که در دنیا وجود دارد نشان می‌دهد که تقریباً در هر کشوری که بازگشایی مدارس صورت گرفته، اپیدمی کرونا هم برگشته است.
این نگرانی برای همه ما وجود دارد که کشور با موج سومی از بیماری کرونا در فصل پاییز مواجه.
موشکاف: واواوای‌وای‌وای‌وای! موج سوم! یعنی شیخ فری و عظما تو کار راه انداختن موج سوم کرونان. ۱۰۰هزار تلفات کم بود، بیشترشو میخوان. اما طرف کم نگرانه، اوضاع بیخ دار تر از این حرفاس. ملاحظه بفرمایین:


بهار ویروس‌ها در پاییز


در وضعیت فعلی هم که با شرایط بسیار بحرانی به لحاظ بیماری روبه‌رو هستیم، باید مدارس بسته باشند. شاید این مسئله نباید گفته شود اما بازگشایی مدارس به‌صورت فیزیکی نسل‌کشی است


موشکاف: دددی‌دی‌دی! میگه نسل کشی! یعنی عظما و شیخ فری درگیر یه نسل کشین. آهای سازمان ملل، آهای حقوق بشر! این حرف ما نیستا! خودشون میگن که نسل کشی دارن راه میندازن. اما ملاحظه بفرمایین که خودشون چه جون عزیزن! هاهاهاها. یارو شیخ فریو میگم که حاضر نشد بطور فیزیکی بره مدرسه و زنگو بزنه. هاهاهاها.
از نظر من آخرین مراکزی که پس از کنترل و مدیریت بحران کرونا می توانند بازگشایی شوند مدارس و دانشگاه ها هستند.


مطالب مرتبط


موشکاف ۱۷شهریور۹۹ – شیخ فری زنگ مدارس رو به صدا درآورد، ریختن سرش


انزجار و اعتراض عمومی نسبت به بازگشایی مدارس

لطفا به اشتراک بگذارید: