راه حل آخوند روحانی برای حل مسئله بیکاری ومقابله با ارتش بیکاران وگرسنگان 

ارتش بیکاران وگرسنگان طناب دار‌را به گردن آخوند روحانی خواهد انداخت


رشد نرخ ارز و بالارفتن تورم تاثیر مهمی در زمینه بالا رفتن هزینه معیشت زندگی مردم و پایین آمدن قدرت خرید آنها دارد.


این در شرایطی است که اکثریت آنها در زیر خطر فقر هستند و فاصله طبقاتی به اوج رسیده و ضریب چینی بر این شکاف مهر تأیید می‌گذارد.


به‌دلیل سیاست‌های چپاولگرانه و ضدمردمی حاکمیت هر ساله نسبت به سال قبل سفره‌های مردم کوچکتر شده است


بعضی از کارشناسان حکومتی برآورد می‌کنند که «در فاصله سال‌های ۸۴ تا ۹۸ حدود ۳۰درصد سفره ایرانی‌ها کوچک شده است» (روزنامه ستاره صبح ۱۷ شهریور۹۹).


این برآورد حداقلی و بسیار محتاطانه و غیرواقعی است چرا که مبتنی بر آمارهای حکومتی است که کوچک‌نمایی شده و اساساً فاقد اعتبار است.در مورد مردمی که گرسنه و حتی نان خالی هم در بساط ندارند.


در حال حاضر ۳۰درصد مردم کشور گرسنه‌اند و نان خوردن ندارند که این آمار را وزارت رفاه هم تأیید می‌کند (سایت آفتاب ۳۰مرداد۹۵).


می‌توان گفت آنها مردمی بدون سفره هستند چون کسانی که نان خوردن ندارند چیز دیگری هم ندارند که برای خوردن آن سفره‌ای پهن کنند.


در همان زمان که این مقام حکومتی گفت ۳۰درصد مردم نان خوردن ندارند، اکثریت مردم در زیر خط فقر قرار داشتند و در همان زمان نیز بسیاری از سفره‌ها از مواد ضروری غذایی خالی و مردم دچار سوء‌تغذیه بودند.


اکنون که چهارسال از آن زمان می‌گذرد و در شرایطی که اقتصاد کشور سال به سال کوچک‌تر شده روشن است که سفره‌های مردم تا کجا خالی است.


یکی از علایم خالی‌تر شدن بیش‌از‌پیش سفره‌های مردم از نان، افزایش لشکر بیکاران وگرسنگان زباله گردان، کودکان کار و متکدیان است که برای گیر آوردن لقمه نانی خود را به هر در و دیواری می‌زنند.


مطالب مرتبط:


بحران بیکاری و وحشت از طغیان اجتماعی


نفت ۲۰ دلاری در راه است


نقدینگی هیولایی آخوندساخته      

لطفا به اشتراک بگذارید: