موشکاف ۱۴مهر۹۹ – آخوندا مجبور شدن به تعطیلی یه سری جاها تن بدن

آخوندا مجبور شدن به تعطیلی یه سری جاها تن بدن! – موشکاف ۱۴مهر۹۹


موشکاف: سلام، به به! دوستان! ایشالا تنتون سلامت و شب و روزتون به خیر باشه! هاهاهاها. عرضم به حضورتون که آخوندا کم بلا آوردن سر ملت، گسترش کرونا و فرستادن مردم به کورة آدمسوزی کرونا هم روش.


طوری که حالا تو موج سوم مجبور شدن به تعطیلی یه سری جاها تن بدن.



زنجان یک هفته تعطیل شد



تهران یک هفته تعطیل شد


برخی صنوف و مدارس کردستان تعطیل می شود مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان: کل فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی، نمازهای جماعت مساجد، نماز جمعه، آرایشگاه های مردانه و زنانه، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، چایخانه ها، رستوران ها و تالارها، مراکز تفریحی، سینما، شهربازی و کتابخانه ها به مدت یک هفته تعطیل می شوند.


موشکاف:‌ دددی دی دی! تعطیلی چند استان. قزوین و اصفهان هم که قبلا تعطیل شده بودن. تازه! یارو محسن هاشمی رئیس شوربای حکومتی تهران توئیت کرده که زنجیره کرونا دو هفته است و یک هفته تعطیلی را باید دو هفته اش کرد. حالا حرفای اون یک عضو شوربای شهر تهرانو داشته باشین.


روز گذشته در پایتخت ۱۳۶ نفر به دلیل کرونا جان باخته اند و باید حداقل دو هفته تهران تعطیل شود. همچنین مسافرت ها محدود شود تا شاهد ازدحام جمعیت در مبادی ورودی و خروجی تهران نباشیم.


وی با طرح این پرسش که آیا با تعطیلات یک هفته ای می توانیم اپیدمی کرونا را در پایتخت مهار کنیم، گفت: اپیدمیولوژیست ها معتقدند با تعطیلی یک هفته ای فقط شاهد فراز و فرود در منحنی اپیدمی خواهیم بود و این تعطیلات یک هفته ای اثری ندارد.


موشکاف:‌ واواوای وای وای وای! آماری که میده رو داشتین؟ تهران که اینقده، حسابشو بکن که کل مملکت چقده. تازه! این آمار مهندسی شده اس. اما این یکی هم میگه یه هفته کمه و بکنین دو هفته. هاهاهاها. اما ملاحظه فرمودین! تعطیلیا شامل کارخونه ها و ادارات نمیشه ها! یعنی تعطیلی از جیب مردم! نظام ولایت دست تو جیبش نمی کنه.


مطالب مرتبط


موشکاف ۱۳مهر۹۹ – شیخ فری باز رفت منبر و سوختگی درجة ۳ خودش رو نشون داد


تعطیلی مدرسه در پی فوت دانش‌آموز گتوندی مبتلا به کرونا

لطفا به اشتراک بگذارید: