موشکاف ۷آبان۹۹ - این روزا نظام ولایت داره میلرزه که مبادا آبان ‌ماه، دوباره قیام بشه

این روزا نظام ولایت داره بید بید میلرزه که مبادا تو آبان ‌ماه، دوباره قیام بشه – موشکاف ۷آبان۹۹


موشکاف: سلام و عرض ادب خدمت رفقای موشکاف و موشکافی. دمتون گرم! زنده باشین ایشالا! هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که این روزا نظام ولایت داره بید بید میلرزه که  مبادا تو آبان‌ماه، دوباره قیام بشه.


هاهاهاها. حالا کارگزاران نظام دست پیشو میگیرن که


یه هو پس نیفتن. نمونه اش یارو ربیعی. هاهاهاها.


گفتند تابستان داغ ایجاد می کنیم یک حرکت طبیعی که در داخل کشور ما اعتراض ها حالت طبیعی دارد


بازنشسته ها اعتراض می کنند مطالبه گران بانکی اعتراض می‌کنند ما با این عادت کردیم !!با این اعتراض‌ها اعتصاب ها عادت کردیم !!هر کدام از این پدیده‌ها را فکر میکردند یک اتفاقی است مدام شروع کردن گفتند اون چیزی که می گفتیم شد
موشکاف:‌ هاهاهاها. میگه به اعتراضات عادت کردیم! بگیر منو! عادت نکردین بلکه غلطی نمی تونین بکنین. هاهاهاها. آخه نه میتونین و نه میخواین که واسه مردم کاری بکنین. هاهاهاها. همون مردمی که از کل نظامتون متنفرن. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.



الان در نقطه ای قرار گرفته ایم که اگر کسی از آقای روحانی و دولتش حمایت کند تعجب برانگیز می نماید، ... یک نفرت و کینه فراگیر و ملی در مواجهه با دولت شکل گرفته... مردم از طریق رسانه ها بین نظام و دولت فرقی قائل نیستند
موشکاف: هاهاهاها. یارو خیلی عقبه. هاهاهاها. این نفرت و کینة فراگیر ملی در مواجهه با کل حکومت، همین پارسال تبدیل شد به قیام آبان. هاهاهاها. همون قیامی که هنوزم بخاطرش تو ترس و لرزن و تو روزنامه‌هاشون می نویسن. هاهاهاها. یه نمونه رو داشته باشین. هاهاها.


مطالب مرتبط


موشکاف ۶آبان۹۹ – میدونم که در فضای حقیقی و مجازی حال سگهای نظامو می گیرین


سایهٔ قیام بر سر نظام - مروری بر رسانه‌ها

لطفا به اشتراک بگذارید: