موشکاف ۱۲آبان۹۹ - کارگزاران نظام ولایت کفایتن تو هپلی هپو کردن دارایی ملت

اتفاقا کارگزاران نظام ولایت خیلی هم با کفایتن البته تو هپلی هپو کردن و چپو کردن پول و دارایی ملت – موشکاف ۱۲آبان۹۹


موشکاف:‌ سلام و صد سلام به همة رفقای با مرام! هاهاهاها. شب و روزتون به خیر. ایشالا زنده باشین. عرض کنم که چن روز پیش یارو تو استبل نظام می‌گفت


کار دولت و مجلس و خلاصه کل حکومت شده اینکه مشکلات مردمو ردیف کنن اما نه راه حلی میدن و


نه کاری می کنن. هاهاهاها. حالا چن نمونة جدیدشو ببینیم. هاهاهاه.


جناب آقای رئیس‌جمهور شما اگر صلاح می‌دانید از کاخ مبارک بیرون بیایید


قریب به ۱۰۰ میلیون تن برنج و روغن و کالاهای اساسی در گمرکات کشورمانده وقتی پیگیری می‌کنیم می‌گویند بانک مرکزی اجازه ترخیص نمی‌دهد این‌طور که معلوم است بانک مثل تانک جلوی معیشت مردم ایستاده وقتی توازن عرضه و تقاضا به هم بخورد دیگر ترخیص کالا نوشدارو بعد از مرگ سهراب است قیمت نهاده‌های دامی میره بالا قیمت گوشت زنده پایین قیمت گوشت در بازار بالا از این معادله چه چیزی می فهمیم بی‌کفایتی بعضی از مسئولان بالا


موشکاف: هاهاهاها. یارو اشتب می زنه. هاهاهاها. اتفاقا کارگزاران نظام ولایت خیلی هم با کفایتن البته تو هپلی هپو کردن و چپو کردن پول و دارایی ملت. هاهاهاها. نمونه اشو داشته باشین که چطوری به جیب می زنن. هاهاهاها.


امروز ۱۳میلیارد دلار را کی به جیب می‌زند؟ ۱۰۰نفر؟ ۱۵۰نفر؟ چه کسانی این ۱۳میلیارد دلار را می‌روند وارد می‌کنند و درست توزیع نمی‌شود بین مردم ؟ چرا باید کالا با ۴۲۰۰تومان وارد کشور بشود اما با دلار ۳۰هزار تومان توزیع بشود؟‌یا اصلاً نشود یا اصلاً دلار بر نگردد در خارج از کشور هزینه بشود. . .


موشکاف: هاهاهاها. عجب داستانی داریما! همه اشون میگن کی بود کی بود من نبودم! هاهاهاها. آخه یارو! تو که عضو هیأت رئیسه ای!


مطالب مرتبط


موشکاف ۱۱آبان۹۹ – شیخ فری یه دورهمی کرونایی گذاشت که باقری و اشتری هم بودن


وحشت کارگزاران نظام ولایت از شرایط انفجاری جامعه: در وضعیت هشدار جدی قرار داریم

لطفا به اشتراک بگذارید: