موشکاف ۱۵آذر۹۹ – حکایت شیخ فری که دنبال آش برجامه

حکایت شیخ فری که دنبال آش برجامه – موشکاف ۱۵آذر۹۹


موشکاف: سلام و صد سلام خدمت دوستان و رفقای با مرام! گلی به گوشة جمالتون! تنتون از ویروس کرونا و دل و جونتون از ویروس ولایت در امون باشه.


لابد شنیدین که ملانصرالدین واسه سر کار گذاشتن همسایه اش، بهش گفت سر کوچه آش میدن،


طرف دیگو ورداشت رفت، به این یکی همسایه و اون یکی هم همینو گفت، اونا هم دیگو ورداشتن و رفتن، یه هو به خودش اومد که همه قابلمه به دست دارن میرن سر کوچه، گفت نکنه واقعا آش میدن، اونم دیگش ورداشت و رفت و اونجا عوض آش یک کتک سیر از اونایی که بهشون وعدة دروغ داده بود خورد. هاهاهاهاها. حالا حکایت شیخ فریه که دنبال آش برجامه. هاهاهاها.



برادران عزیز همه اونهایی که در کشور مشغول خدمت هستید در مجلس در قوه قضاییه در نیروهای مسلح همه دست به دست هم بدهیم
همه در پی ایجاد امید باشیم همه در پی ایجاد ثبات باشیم هیچ عجله نکنیم برای
این‌که مسأله‌ای را می خواهیم حل کنیم هول نشویم اشکال نداره اگر دولت موفقیت بدست آورد کاملاً این موفقیت تقدیم شما می‌کند اصلاً غصه این را نخورید که این دولت مسایل را تمام می‌کند و حل می‌کند نه شما حل کنید ما دست همه رو می‌بوسیم


موشکاف:‌ هاهاهاها.شیخ فری! بپا از هول حلیم نیفتی تو دیگ! هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که یارو قالیباف تو همون روز چطوری میذاره تو کاسه ش. هاهاهاها.


خب ایشون فرمودند که خلاصه یک عده‌یی هول شدند اجازه بدهید ما کارمان را انجام بدهیم من عرض می‌کنم که کسی هول نشده از قضا همه مردم و همه ماها هفت سال است منتظریم که یک کاری انجام بدهید همه آرزویمان هم این است

مطالب مرتبط


موشکاف ۳۰آبان۹۹ – شیخ شیاد مردم می فرسته میدون مین کرونا و میگه سبک زندگی


مخالفت عباس آخوندی با مصوبه برجامی مجلس ارتجاع

لطفا به اشتراک بگذارید: