موشکاف ۱۸آذر۹۹ – آخوندا واسه مذاکره با آمریکا چطوری موس موس میکنن

آخوندا واسه مذاکره با آمریکا چطوری موس موس میکنن – موشکاف ۱۸آذر۹۹


موشکاف: سلام! به به!‌ دوستان گل خودم! خوب و خوشین ایشالا! سردماغین! هاهاهاها. ایشالا که همیشه سالم و سلامت باشین. هاهاهاها.


عرضم به حضورتون که آخوندا بعد یه عمر روضه خونی و گدایی، شب جمعه رو فراموش نمی‌کنن.


هاهاهاها. البته هر جا که پا بده دست گداییشون درازه. هاهاهاها.


ملاحظه بفرمایین که واسه مذاکره با آمریکا چطوری موس موس می کنن. هاهاهاها.


خبرنگار روزنامه قدس: در مورد بحث بازگشت آمریکا به برجام آقای بایدن گفتند کار آسانی ست ولی ما می‌خواهیم برگردیم اما در یک اظهارنظری تأکید کرده بودند که ایران باید بداند که همواره تحریمهای ما قابل برگست هست و بالای سر ایران خواهد ماند موضع شما در ارتباط با این با این اظهارات آقای باید نمی‌خواهم بدانم


خطیب‌زاده: برخی ضمائمی از قول ایشان در مصاحبه ایشان گفته شده من دیدم آن ضمائم برای ما ارزش خاصی ندارد مهم این است که ایالات متحده تعهد قطعی دارد مسئولیت قطعی دارد که این مسیر غلط را اصلاح کند و ما منتظره اصلاح آن مسیر غلط می مانیم


موشکاف: ههاهاها. بندة موشکاف سوالم شده که این یارو سخنگوی وزارت خارجة‌ نظام خبر می خونه؟‌هاهاهاها. خبر داره که چین از ترس تحریمای آمریکا از پارس جنوبی کشیده بیرون؟ آمریکا که هیچ، خبر داره اروپایی‌ها هم دیگه این برجام هسته ای رو قبول ندارن و بیشترشو میخوان؟ هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:


واکنش منفعلانة برخی سیاسیون موجب گستاخی طرف عهد‌شکن شده. چنانچه وزیر خارجة‌ بی‌سر و پای آلمان گفت: «بازگشت به برجام کافی نیست. برجام باید با توافقی گسترده‌تر جایگزین شود. نبود سلاح هسته‌ای و برنامة‌ موشکی و دخالت منطقه‌ای».


دولتهای آمریکا-هم دموکرات و هم جمهوری‌خواه- در مسئلة برجام هدف مشترکی با یکدیگر دارند.


مطالب مرتبط


موشکاف ۱۷آذر۹۹ – بدبختیای شیخ فری و عظما که یکی دو تا نیست


حمله آخوند رئیسی به آخوند روحانی: هر نوع ذوق‌زدگی برای مذاکره با آمریکا بدون هیچ تردیدی خطاست

لطفا به اشتراک بگذارید: