موشکاف ۵دی۹۹ – آملی لاریجانی سر از تشخیص مصلحت نظام درآورد

آملی لاریجانی که تو رژیم محلش نمی‌ذارن سر از خمره تشخیص مصلحت نظام درآورد – موشکاف ۵دی۹۹


موشکاف: سلام! به به! رفقا و دوستان! خوش اومدین! صفا آوردین! هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که بعد


مدتها یارو آملی لاریجانی سر از خمره تشخیص مصلحت نظام درآورد و به بهانة FATF یه اظهار وجودی کرد. هاهاهاها.


حسب ارجاع .. رهبری، بررسی مجدد این لوایح در دستور کار مجمع قرار گرفت و اعضای مجمع فارغ از فضاسازیهای مختلف از سوی گروهها و جریانهای سیاسی و در جهت مصالح و منافع مردم و کشور آن را بررسی خواهند کرد.
موشکاف: هاهاهاها. باند شیخ‌فریمیگه عظی با اجازة بررسی مجدد FATF چراغ سبزو داده. هاهاها. حالا به شیکمشون صابون مذاکره می زنن. هاهاهاها.


به‌هرحال به‌طور کلی پیوستن به FATF نپیوستن به FATF در لیست سیاه قرار گرفتن دارد آثار خودش را بر تراکنش مالی و تأمین مالی دارد نشان می‌دهد در مواقعی (قطعی) مانع و بهانه نمی‌شود متأسفانه FATF داره این بهانه را ایجاد می‌کند قبلاً هم دولت در این زمینه دیدگاه خودش را اعلام کرده بود و ما امیدواریم با راهگشایی که مقام معظم رهبری برای امکان بررسی مجدد در مجمع تشخیص مصلحت نظام فراهم‌کردند ما بار دیگر بتوانیم در این زمینه بحث را داشته باشیم و انشاءالله آنچه که به مصلحت کشور هست را بتوانیم تأمین بکنیم...
موشکاف:‌ هاهاهاها. عجب له لهی میزنه واسه FATF.هاهاهاها. جالب اینه که شیخ‌فریواسه تصویب FATF هر جنگولک بازی یی که بگی در میاره. هاهاهاها. حتی واکسن کرونا رم گره زده به زلف FATF.هاهاهاها. اما این کارشناس نظامو داشته باشین که میذاره تو کاسه اش. هاهاها.

الآن همه می‌گویند که اقا ما اول و آخر بخواهیم مسائل مان را حل بکنیم تا حتی این‌که باید


مطالب مرتبط


موشکاف ۳دی۹۹ – شیخ فری یه هوک چپ گذاشت تو فک مجلسیای نظام


پاسدار ضرغامی : آملی لاریجانی نمی‎‌تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد

لطفا به اشتراک بگذارید: