موشکاف ۱بهمن۹۹ – شیخ فری دچار سندرم فوق پیشرفتة دروغ‌گوییه

شیخ فری دچار سندرم فوق پیشرفتة دروغ‌گوییه – موشکاف ۱بهمن۹۹


موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستان و رفقای با صفا و با مرام! ایشالا خودتون گل باشین و عمرتون عمر گل نباشه و دست ویروس کرونا و ویروس ولایت بهتون نرسه. هاهاهاها.


رفقا می‌دونین که این عظمای حروم لقمه خریدن واکسنوممنوع کرده، اما یه غلطی هم کرده که اونو علناً هم اعلام کرده و حالا سگ و سیله‌‌هاش مثل شیخ فری و بقیه از ترس مردم دنبال اینن که با دروغ درمونی و اینا یه جوری قضیه رو رفع و رجوع کنن هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.


آقای روحانی در نشست روسای روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت با هماهنگی همة دستگاه‌ها و بهره گیری از تجربیات سه موج پیشین باید تلاش شود با همراهی مردم در رعایت کامل دستور العمل ها مانع شکل گیری موج چهارم شویم. آقای روحانی گفت اگر مانع تراشی ها در تامین خرید منابع واکسن از سوی دولت قانون شکن ترامپ نبود قطعا واکسیناسیون را خیلی زودتر می توانستیم شروع کنیم.


موشکاف: واواوای‌وای‌وای! یارو شیخ فری دچار سندرم فوق پیشرفتة دروغ‌گوییه. هاهاهاها. اولا که کدوم تجربیات قبلی؟! به کشتن دادن مردم با خط بازگشایی فله‌ای رو می‌گی؟، دوما که بی حیا! آمریکا ورود واکسن تایید شده رو ممنوع کرده یا عظما؟ هاهاهاها حالا این یکیو داشته باشین. هاهاها.


هیچ بعید نیست که آمریکایی‌ها به‌عنوان خدمت پزشکی، واکسنهای جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعداً یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند. ... بنابراین هیچ دلیلی ندارد که ما خودمان را به دست اینها بدهیم که برای ما واکسن تهیه کنند.


خدا می‌داند اگر این کار انجام گیرد [واکسن کرونا از آمریکا و اروپا تهیه شود] چه اتفاقی در کشور ایران رخ می‌دهد.


مطالب مرتبط


موشکاف ۳۰دی۹۹ – شیخ فری با هپلی هپو تو بورس کارد رو به استخون ملت رسوند


حمله آخوند روحانی به باند رقیب

لطفا به اشتراک بگذارید: