موشکاف ۱۲بهمن۹۹ ـ  داستان آژیر تو غرب تهران حسابی داغ شد

داستان آژیر تو غرب تهران حسابی داغ شد ـ موشکاف ۱۲بهمن۹۹


موشکاف:‌ سلام به همة دوستان و رفقا! رو به راهین؟‌ کیفتون کوکه؟‌هاهاهاها. ایشالا که همیشه سرحال و شاد باشین. شما هم صدای آژیرو شنیدین یا نه؟ هاهاهاها. آخه داستان آژیر تو غرب تهران حسابی داغ شده. هاهاهاها.
حدود سی دقیقة بامداد امروز بود که صدای آژیر مناطقی از غرب تهران به ویژه مناطق ۲ و ۵ از جمله در خیابانهای مرزداران شهرک ازمایش جلال ال احمد و کوی نصر شنیده شد.
در همان دقایق اولیه تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد و موجب نگرانی شهروندان را فراهم ساخت.
مصاحبه گر: ساکن مرزداران هستین شما.
بعله همین جا
صدای آژیر شنیدین شما دیشب
بعله
چه مدت بود آژیر
یه نیم ساعتی طول کشید.
پشت بالکن وایستادم زیاد متوجه نشدم از کجاست. علت چی بوده؟


موشکاف: هاهاهاها. صدای آژیر اومده بعد ملت رفتن بالکن! تو همه جای دنیا مردم که صدای آژیررو می‌شنفن میرن پناهگاهی، زیرزمینی، جایی که امن و امان باشن. اما وقتی چن تا توییتو خوندم فهمیدم داستان چیه. هاهاهاها. نوشته بودن ملت ایران تنها ملتین که با شنیدن صدای آژیر خوشحال میشن و چششون به آسموناس. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که خودشون علتو چی گفتن. هاهاهاها.
گودرزی: به دلیل سیستم بارشی که الحمدلله از دیروز وارد کشور شده و فضای تهران و استان تهران رو هم گرفته. بارش سبب اختلال در سیستم هشدار دهنده یکی از سازمان ها که به نقل از دوستان من سازمان مربوطه شهرک آزمایش بوده. به دلیل زمانبر شدن صدای آژیر و تا زمانی هم که متصدی امر اومدن صدا رو قطع بکنن یه مقداری زمان بر شد و باعث دامن زدن به شایعات مختلف در فضای مجازی شد.


مطالب مرتبط


موشکاف ۱۱بهمن۹۹ ـ  این روزا بحث التماس و درخواست از آمریکا داغ داغه


آژیر خطر در تهران و هک‌شدن سایتهای فرودگاه و انرژی اتمی رژیم

لطفا به اشتراک بگذارید: