موشکاف ۲۲بهمن۹۹ ـ علوی وزیر وزارت بدنام اومد تی وی ریش و بند اساسی آب داد

علوی وزیر وزارت بدنام اومد تی وی ریش و چند تا بند اساسی آب داد ـ موشکاف ۲۲بهمن۹۹


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! حال و احوالتون چطوره؟‌ ایشالا که همیشه میزون باشین و


عظی و سگ و سیله‌هاش همیشه نامیزون. هاهاهاها. عرضم به حضور مبارک که یارو


آخوند مشنگ علوی وزیر وزارت بدنام، اومد تی وی ریش و چند تا بند اساسی


آب داد هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.


دوماه پیش از ترور وزارت اعلام کرد که در این نقاط دشمن دارد کار جمع‌آوری انجام می‌دهدم. ۵روز قبلش گفته که دشمن برنامه ترور شهید فخری زاده را در این نقطه دارد، فقط زمان معلوم نبود، بعد از مسئولین مربوطه چون شهید فخریزاده از نیرروهای مسلح بود، اون فردی هم که اولین تدار کات رو تیهیه کرده بود برای ترور جزو نیروهای مسلح بود و ما نمی‌تونیم تو حوزة نیروهای مسلح کار اطلاعاتی انجام بدیم. از اونا نفر خواستیم که بیان بنشینند و روی قضیه کار کنیم ...».


موشکاف: دددی‌دی‌دی! خبر داشتین و گذاشتین و اون بدبختو آبکشش کنن؟‌هاهاهاها. نکنه علاوه بر نیروهای مسلح تو بالا بالاهای وزارت بدنامم نفوذی بوده هاهاهاها. رفقا منظورش از نیروهای مسلح هم روشنه دیگه، همین سپاه خفنو می‌گه و مقر میاد که یارویی که فخری زاده رم داده دم گاز از همین پاسدارماسدارا و لابد از گنه‌هاش بوده. هاهاهاها. حالا یه چشمة دیگه از این آخوند مشنگو بشنفین هاهاهاها.


صنعت هسته ای ما صلح آمیز است و مقام معظم رهبری صراحتاً در فتواشون فرمودند که تولید سلاح هسته‌یی خلاف شرعه و جمهوری اسلامی سراغ اون نمی‌ره و اون رو اصلاً حرام می‌دنند، اما یک گربه رو اگر در یک گوشه گیر بیارن، ممکنه رفتاری بکنه که یک گربه‌یی که آزاده اون رفتار رو انجام نده


مطالب مرتبط


موشکاف ۲۱بهمن۹۹ ـ روسها محل سگ نه به خالیباف و نه به پیام عظما نذاشتن


اعترافهای علوی وزیر بدنام اطلاعات آخوندی و هشدارهای کمیسیون امنیت شورای ملی مقاومت



لطفا به اشتراک بگذارید: