موشکاف ۱۰اسفند۹۹ ـ شیخ فری داشته باشین که اومد دوباره کلا زیرآب واکسن زد

شیخ فری داشته باشین که اومد دوباره کلا زیرآب واکسن زد ـ موشکاف ۱۰اسفند۹۹


موشکاف: سلام! به به‌! دوستان و رفقای با مرام! خوب و خوشین ایشالا! هاهاهاها.


عرضم به حضورتون که عظما، خرید واکسنای تایید شدة سازمان بهداشت جهانی رو ممنوع کرده،


خرید واکسن روسی هم که قطره چکونی انجام میشه حالا یارو شیخ فری داشته باشین که


اومد دوباره کلا زیرآب واکسن زد. هاهاهاها.


واکسن یک شرایط خاصی امروز دارد اولاً آثار واکسن ها هنوز خیلی برای ما مشخص نیست این‌که کدام واکسن مؤثرتر است تا چه زمان مؤثر هست هیچ برای ما الآن روشن نیست در این جهت که عوارض این واکسن ها چی هست این واکسن که حالا زد عوارضی‌دارد عوارضی ندارد؟ اینها همه چیزهایی است که در ابهام هست و لذا برخی هم هستند که در دنیا اصلاً از واکسن احتراز می‌کنند می‌ترسند از زدن واکسن می‌ترسند به‌دلیل این‌که خیلی ابهامات امروز در دنیا هست


موشکاف: هاهاهاها. قربون عظمات بری با این چاخانات.هاهاهاها. خب یک کلام بگو نمی‌خوام واکسن بخرم. نمی‌خوام مردم واکسن بزنن! می‌خوام کرونا ادامه داشته باشه. بگو میخوام کشتار کرونایی ادامه داشته باشه تا جلو اعتراض و تظاهرات و قیامو بگیره.هاهاهاها. یه کلام دیگه هم بگو! بگو ما این خزعبلات تو رو باور کنیم یا چاخانای وزیر بهداشتتو که سنگ واکسنو به سینه میزنه. هاهاها.


دکتر نمکی افزود ایران به بزرگترین تولید کنندة واکسن جهان تبدیل می‌شود. مراجع نیز از زحمات کادر درمان و دانشمندان کشورمان در تولید واکسن قدردانی کردند.
موشکاف: هاهاهاها. برو چاخان! برو عظماتو بیچاره کن! هم خودت و هم شیخ فری و هم عظما و هم تموم اون دایناسورا واکسن زدین. وگرنه اون دایناسورا تو رو توی خونه‌شون راه نمی‌دادن!


مطالب مرتبط


موشکاف ۹اسفند۹۹ ـ سلام به برو بچه‌های شیر و شورشی بلوچ


آخوند روحانی: در این ۳سال به ما ۲۰۰میلیارد دلار ضرر مستقیم زدید و صدها میلیارد دلار ضرر غیرمستقیم

لطفا به اشتراک بگذارید: