موشکاف ۳فروردین۱۴۰۰ ـ عیدتون مبارک ! صد سال به از این سالا

عیدتون مبارک ! صد سال به از این سالا ـ موشکاف ۳فروردین۱۴۰۰


موشکاف: سلام! ب‌ب‌به‌به! عیدتون مبارک! صد سال به از این سالا! ایشالا که سال خوبی داشته باشین! و ایشالا که سال آینده سال رپ ت پتوی ویروس کرونا و ویروس ولایت عرضم به حضورتون که عظما همین روز اول سال یه منبر رفت پر از خالی‌بندی و بلوف. هاهاهاها.


شنیدم بعضی‌ها میگند که از آمریکایی‌ها می‌گند که شرایط امروز از سال۹۴ و ۹۵ که برجام امضا شد امروز شرایط فرق کرده، تغییر کرده شرایط. پس باید برجام هم تغییر پیدا کنه. بنده قبول دارم بله شرایط امروز با سال۹۴ و ۹۵ تغییر کرده منتها تغییر به نفع آمریکا نکرده به نفع ما کرده. تغییر کرده شرایط به نفع ایران نه به نفع شما


موشکاف: هاهاها. عظی! سلیمانی کتلت! به همت نفوذی‌ها تو سپاه، فخری‌زاده آبکش! تو سایتای اتمیت هم که سه بار نفوذیا بمب گذاشتن. قیام ۹۶ و ۹۸ هم که داشت شناسنامة خودت و نظامتو باطل می‌کرد. حالا بگو ببینم کدوم شرایط به نفعت شده؟ البته تو زدن جیب ملت و تو بورس و این ور و اون ور راست میگی خیلی موفق بودی! هاهاهاها. حالا برین تو بحر سیاست برجامیش. هاهاهاها.


سیاست کشور در باب تعامل با طرفهای برجامی و در باب خود برجام صریحاً اعلام شده. از این سیاست هیچ تخطی نباید کرد. این سیاستی است سیاستی است که اعلام شده مورد اتفاق هم بوده.


موشکاف: هاهاهاها. به این میگن یه تو دهنی به یارو شیخ فری که واسه مذاکره غش و ریسه می‌رفت. هاهاها.
تأخیر در برداشتن تحریم خیانت است هر جناح هر فرد هر گروه اگر یک ساعت پایان تحریم را تأخیر بیاندازد به هر دلیلی حالا البته دلیلش امروز فقط انتخابات ۱۴۰۰ است به هر دلیلی بخواهد


مطالب مرتبط


موشکاف ۲۷اسفند۹۹ ـ یه سلام آتشین تقدیم به بر و بچه های قیام آتش


پیام زیبایی‌های یک مقاومت در آینهٔ نوروز

لطفا به اشتراک بگذارید: