موشکاف ۲۸فروردین۱۴۰۰ ـ عظمای فلک زده دو فقره غلط کردم گویی کرد

عظمای فلک زده دو فقره غلط کردم گویی کرد ـ موشکاف ۲۸فروردین۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستان و رفقای با صفا و با مرام! ایشالا که کرونا و کرونای ولایت از تن و جونتون دور باشه. هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که عظمای فلک زده تو حرفای اخیرش دو فقره غلط کردم گویی کرد. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:


من در سخنرانی اول فروردین در باب رتبه اقتصادی کشور یک آماری را عرض کردم به مردم‌مان مطلبی را گفتم بعد از آن چند نفر به من تذکر دادند که این آمار درست نیست. من به دفتر گفتم که دفترمان بررسی کردند معلوم شد که حرف آنها درست است حق با آنها است، آمار ما درست نبوده و آنچه که من گفتم مربوط به ۴- ۵ سال قبل! یا ۵ - ۶ سال قبل! بوده رتبه اقتصادی هجدهم در دنیا.


موشکاف: هاهاهاها. همین حرفتم دروغه، چون می‌خوای بگی همین یه دفه دروغ گفتی! آخه بابا تو صبح تا شب دروغ می‌گی، اصلاً وجودت دروغه! نظامت دروغه! هاهاهاها. عظی! تو که داری میگی غلط کردم، دست کم جربزه داشته باش راستشم بگو! بگو که رتبة واقعی اقتصاد نظام تو دنیا چنده؟ هاهاهاها. اما از این که بگذریم نظام ولایت تو خیلی چیزا تو دنیا اوله، تو دزدی و چپاول و قتل و جنایت و نشوندن مردم به خاک سیاه اوله . به نسبت جمعیت اگه حساب کنی تو کرونا هم اوله. حالا ملاحظه بفرمایین که سر کرونا هم عظما یه غلط کردم اساسی گفته. هاهاها.


شوخی نکنیم با بیماری! بایستی آن مسئولان به‌طور قاطع کاری که باید انجام بدهند، انجام بدهند. یعنی این حدودی که لازم است، کارشناسان مسأله پزشکان و مسئولان امور بهداشت و درمان و اینها وقتی که مشخص می‌کنند بر طبق گفته آنها عمل بشود یعنی هر عارضه دیگری شما را فرض کنید


مطالب مرتبط


موشکاف ۲۵فروردین۱۴۰۰ ـ نمردیم و معنی شکست دشمن و توسعه رو هم فهمیدیم


رخداد ـ آخرین اعتراف خامنه‌ای

لطفا به اشتراک بگذارید: