برنامه آفساید ـ انفجار در سایت اتمی نطنز

انفجار در سایت اتمی نطنزدر برنامه آفساید


انفجار در سایت اتمی شدیداً محافظت شده نطنز، بیش از سانتریفوژها و سیستمهای غنی‌سازی، ادعاهای اقتدار رژیم رو پوکوند. لابلای دست و پا زدنها برای رفع و رجوع قضیه، به‌همه چی اشاره می‌کنن درعین‌حال که می‌خوان هیچ چی هم نگن. در این برنامه آفساید روشن‌تر می‌شه که ماجرا چه بوده و چرا رژیم این‌طوری به‌هم ریخته.


جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس ارتجاع در مصاحبه با سایت حکومتی بولتن نیوز (۱۱ اردیبهشت) در مورد نفوذ گسترده در نهاد ریاست‌جمهوری رژیم گفت: «باید به پرونده‌های سنگین نفوذ در دولت و نهاد ریاست‌جمهوری رسیدگی شود».


نفوذهای سنگین در دولت
این عضو مجلس ارتجاع در خصوص نفوذ در دولت آخوند روحانی اعتراف کرد: «باید به پرونده‌های سنگین نفوذ در دولت و نهاد ریاست‌جمهوری رسیدگی شود و مردم باید در جریان پرونده‌های جاسوسی از این نهاد از جاسوسی خواهرزاده روحانی تا معاونین و مشاوران وی از جمله حسام‌الدین آشنا قرار گیرد».


حمایت واعظی از ادمینهای آمدنیوز
کریمی قدوسی افزود: «زمانی که آقای واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود از ادمینهای کانال معاند آمدنیوز حمایت می‌کرد و بعد دیدیم که نه تنها برخوردی با واعظی نشد بلکه وی در نهاد ریاست‌جمهوری به‌عنوان رئیس دفتر رئیس‌جمهور مشغول به کار شد».
وی با اشاره به اطلاع آخوند روحانی از این پروژه‌های نفوذ گفت: «متأسفانه حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور با آن‌که از بسیاری مسائل مطلع بود اعتراضی نکرد».


مطالب مرتبط


برنامه آفساید ـ سپاه پاسداران و نمایش انتخابات قلابی


اعتراف کریمی قدوسی به نفوذ گسترده در نهاد ریاست‌جمهوری و حمایت واعظی از آمدنیوز

لطفا به اشتراک بگذارید: