آرمان ملی : حالا که قطعه افتاد تو اقیانوس، بهمون واکسن نمی‌زنید؟

حالا که قطعه افتاد تو اقیانوس، بهمون واکسن نمی‌زنید؟ ـ آرمان ملی


خیلی دربسته و سربسته بهتون می‌گم که بالاخره اون قطعه جدا شده از موشک چینی در اقیانوس هند سقوط کرد ... البته خدا‌رو شکر که این قطعه داخل اقیانوس هند سقوط کرد و اونجا رو با کشور هند اشتباه نگرفت. چون اون بندگان خدا همین‌جوری‌ش درگیر کرونا هستن و اوضاعشون خیلی خوب نیست و مثل ما نیستن که شنبه به شنبه از پیک‌ها عبور کنن و جمعه به جمعه برن تو فاز آمادگی برای پیک بعدی.


اینم بگم که اگه زمان‌بندی و برنامه‌ریزی توی این کشور معنی واقعی داشت، اصلاً بعید نبود که این قطعه بخوره به هواپیمایی که قرار بوده اتباع ایرانی ساکن هند‌ رو با خودش برگردونه ایران!


...از یه‌طرف دیگه در حالی‌که اصلاً به ما ربطی نداره که چرا قوانین مربوط به تأیید صلاحیت کاندیداها به‌صورت لحظه‌ای داره تغییر می‌کنه و هر کسی که دوست داره سر هر کسی که دوست نداره رو می‌بُره و خُب ما نباید در مسائل داخلی و خانوادگی بقیه دخالت کنیم چون کار خیلی زشت و بدیه..


...یه خبر مهم دیگه‌ای که باید حتماً درجریانش باشید اینه که وزارت بهداشت یک سامانه اینترنتی معرفی کرده که تمام عزیزان باید برن و اونجا مشخصاتشون رو ثبت کنن تا نوبت واکسن‌شون که شد باهاشون برای تزریق واکسن تماس گرفته بشه (یعنی می‌شه ما نمیریم و اون روز‌ رو ببینیم؟! می‌شه مذاکرات وین به نتیجه برسه و دلار بشه هزار تومن و ما هم بتونیم واکسن به مقدار کافی بخریم و بزنیم؟)


...می‌دونید. به ما چه اصلا؟! ما که خودمون‌رو برای پیک‌های پنجم، ششم، هفتم... . . هزار و سیصد و هشتاد و ششم، هزار و سیصد و هشتادو هفتم و الی آخر آماده کردیم. اصلاً می‌دونید چیه؟! تخصص ما کروناست! و ما که رفتیم تو آمار مبتلاها، خوش به‌حال واکسن‌زده‌ها!


مطالب مرتبط


آرمان ملی : … واکسن رنگ پول ؛ تجارت با جان مردم به جای واکسن رایگان


سقوط بقایای موشک چینی لانگ مارچ در اقیانوس هند

لطفا به اشتراک بگذارید: