موشکاف ۲۲اردیبهشت۱۴۰۰ ـ نامزدای رنگ و وارنگ تا قلع و قمع فله‌ای به دست شوربای نگهبان

نامزدای رنگ و وارنگ تا قلع و قمع فله‌ای به دست شوربای نگهبان ـ موشکاف ۲۲اردیبهشت۱۴۰۰


موشکاف: سلام! حال و احوال؟‌ آخرین خبرو دارین؟ آخرین خبر اینه که ما خیلی مخلصیم. هاهاهاها. عرضم به حضورتون که این روزا خبرای نمایش انتخابات نظام وایراله.هاهاهاها. از نامزدای مکش مرگ ما گرفته تا قلع و قمع کردنای فله‌ای شوربای نگهبان. هاهاهاها. اصلا با بیانیه‌شون یه سریو قبل ثبت نام رد صلاحیت کردن. اما شیخ فری دبه کرده. هاهاهاها. اینم جواب شیخ فری!هاهاهاها.


چون آقای رئیس‌جمهور فرمودند من حقوقدان هستم می‌خواهم این را عرض کنم که به هر کیفیت این چه حقوقدانی هست که این مباحث را به هر کیفیت نمی‌دانند این چه حقوقدانی است که نمی‌داند تفسیر قانون اساسی بر اساس اصل ۹۸ به عهده شورای نگهبان هست قانون عادی هم تفسیرش به عهده مجلس است


موشکاف:‌هاهاهاها. حقوقدان؟! یارو شیخ فری یه چاخانی کرده، اینم رو همون چاخان سوار شده. هاهاهاه. حقوقدان کجا بود؟! تفسیر قانون کجا بود؟‌ هر چی باب میلشون باشه همونه. ضمن اینکه استبل نظام و شوربای نگهبان هم با همین فرمون میرن، یعنی هر چی منافعشون حکم کنه. هاهاهاها. حالا این یکیو داشته باشین.هاهاهاها.
اخبار نزدیکی و همگرایی جریانهای انقلاب و نیروهای دلسوز وطن برای ریاست‌جمهوری آینده نوید برگشت به آرمانهای اصیل انقلاب است؛ به‌زودی اجماع نیروهای انقلاب حول محور یک شخصیت انقلابی، کاربلد، مدافع مستضعفان، سرآمد مبارزه با فساد دل همه دوستداران کشور و انقلاب را شاد خواهد کرد تا دولت رو به تولید و پشت به رانت ایجاد شود.
موشکاف: هاهاهاها. اینایی که گفت همه، صفات تقلبی یارو رئیسیه. خب یه باره بگو یارو رئیسی از قبل تعیین شده دیگه. هاهاهاها. وقتی میگیم انتصابات یعنی همین. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین پنجول کشیدن باندا به همدیگه به کجاها کشیده. هاهاها.


مطالب مرتبط


موشکاف ۲۱اردیبهشت۱۴۰۰ ـ این روزا جنگ گرگا داره بالا میگیره


سیرک ثبت‌نام «تدارکاتچی» ها

لطفا به اشتراک بگذارید: