استندآپ کمدی قرارداد ترکمن چین – نگاهی از دریچه طنز به قرارداد ننگین

نگاهی از دریچه طنز به قرارداد ننگین – استندآپ کمدی قرارداد ترکمن چین


آخوندها که پشه رو رو هوا نعل می‌کنن و در دوجایه خوری که سهله چندین جایه خوری رقیب ندارن، به‌قرارداد ترکمن چین که می‌رسه خفقون می‌گیرن و می‌رن رو سایلنت. چون حتی یک جزء قابل دفاع نداره. تا جایی که رک می‌گن نمی‌تونیم مفادش رو فاش کنیم چون طرف مقابل راضی نیست. ماشالله که چقدر به‌فکر رضایت طرف مقابل هستن.


رژیم آخوندی طی چهار دهه با تاراج منابع و سرمایه‌های ملی همراه با سرکوب و به بهای فقر و فلاکت مردم ایران برای بقای خود شهرک‌های موشکی در عمق ۷۰متری زمین درست می‌کند و سایتهای اتمی با هزینه‌های میلیاردی می‌سازد... و در یک اقدام ضد ملی با چین توافقنامه وطن‌فروشانه ۲۵ساله امضاء می‌کند تا خیمه پوسیده ولایت فقیه را حفظ کند.


خامنه‌ای سوم بهمن ۹۴در دیدار با شی جین پینگ گفته بود: «دولت و ملت ایران [بخوانید رژیم خمینی] همواره به‌دنبال گسترش روابط با کشورهای مستقل و قابل اطمینان هم‌چون چین بوده و هستند و بر همین اساس، توافق رؤسای جمهوری ایران و چین برای یک روابط استراتژیک ۲۵ساله، کاملاً درست و حکمت آمیز است» (دویچه وله ۱۵فروردین۱۴۰۰).


فرشاد مومنی یک اقتصاددان حکومتی در واکنش به سند ۲۵ساله به اعتماد آنلاین (رژیم) ۱۶فروردین گفت: «قراردادهایی که درصد سال گذشته ایران با خارجی‌ها بسته کلاه‌های خیلی گشاد سرمان رفت. تعداد اینها یکی و دوتا و ده تا و صدتا نیست، ما این خون و دل را به کجا ببریم که حتی در بستن یک قرارداد با یک باز یکن فوتبال خارجی هم نتوانستیم صلاحیت حرفه‌یی خودمان را نشان دهیم»...


مطالب مرتبط


برنامه آفساید ـ انفجار در سایت اتمی نطنز


قرارداد ۲۵ساله، ترکمانچای دیگر یا یک سند «حکمت‌آمیز»!

لطفا به اشتراک بگذارید: