سینما و حکومت آخوندها – نگاهی به اعتراف سرکردگان نظام آخوندی

نگاهی به اعتراف سرکردگان نظام آخوندی – سینما و حکومت آخوندها


رژیمی که فعالیت سینمایی خودش رو با آتش زدن سینما رکس آبادان شروع کرد، کماکان در حال نابود کردن سینما است. مزخرفات رحیم‌پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی رژیم که آخوند حسن روحانی هم رئیسش است به‌اندازه کافی گویا است که رژیم دربارة سینما چه فکر می‌کند و چه برنامه‌ای برایش دارد.


آخوند محمود علوی وزیر اطلاعات رژیم ۲۰ بهمن ۹۹در مصاحبه با تلویزیون شبکه۲ رژیم اعتراف کرد که فیلمهای سینمایی و سریالهای تلویزیون علیه مجاهدین کار وزارت اطلاعات است.


وی گفت: «با توجه به تجربیاتی که من داشتم در وزرات، وزرات را وارد کار ساخت فیلم و سریال کردیم، با فیلم و سریال هم کار آموزش عمومی صیانت جامعه در برابر جاسوسی و اهداف اطلاعاتی را محقق بکنیم، فیلمهای روباه، ماجرای نیمروز، سیانور، امکان مینا، روز صفر، شبی که ماه کامل شد و سریالهای پازل، رویایی که تعبیر وارانه شد، سارق روح، خانه امن محصول این بود که با همکاری عزیزان انجام دادیم.


سرویسهای دشمن با انگیزه و خونخوارانه در برابر ما و تمام تلاش خودشان را می‌کنند به ما آسیب برسانند و سربازشان را می‌آیند از درون کشور می‌گیرند با انحا مختلف از قبیل فضای مجازی منتها نه به‌عنوان سرویس وقتی می‌آیند به‌عنوان مؤسسه تحقیقاتی و مطالعاتی سراغ کسانی دنبال مطالعات و تحقیقات هستند قبلاً شناسایی می‌کنند می‌بینند شما دنبال چه هستید با همان پوشش سراغ شما می‌آیند فعال اقتصادی باشید با پوشش بنیاد اقتصادی نهاد اقتصادی فعال فرهنگی باشید با پوشش فعال فرهنگی در هر عرصه شما فعال باشید با همان پوشش می‌آیند و با شما ارتباط برقرار می‌کنند بدون این‌که شما متوجه بشوید».


مطالب مرتبط


استندآپ کمدی قرارداد ترکمن چین – نگاهی از دریچه طنز به قرارداد ننگین


آخوند علوی اعتراف می کند: فیلمهای سینمایی و سریالهای تلویزیون علیه مجاهدین کار وزارت اطلاعات است

لطفا به اشتراک بگذارید: