موشکاف ۲۵اردیبهشت۱۴۰۰ ـ کش و واکش بین لاریجانی و رئیسی دیدنی است

کش و واکش بین لاریجانی و رئیسی دیدنی است ـ موشکاف ۲۵اردیبهشت۱۴۰۰


موشکاف: سلام. به به! دوستان خوب خودم! حال و احوالتون چطوره؟ سر دماغین؟ رو به راهین؟هاهاها. ایشالا که همیشه سالم و تندرست باشین. هاهاهاها. از روزی که دیگ انتخابات نظامو بار گذاشتن تا روزی که این آش بار بیاد، سگ و سیله‌های نظام تلاش می‌کنن آتیش زیر دیگ انتخاباتو داغ نگه دارن. البته با هیزم کشایی مثل آخوندا و سگ وسیله هاشون. هاهاها. ملاحظه بفرمایین که با کش و واکش چطوری هیزم میریزن تو این آتیش. هاهاها. کش و واکش بین یارو لاریجانی و رئیسی. هاهاها.
ثبت‌نام علی لاریجانی ۱۰۰درصد شد
بهروز نعمتی از شخصیت‌های سیاسی نزدیک به علی لاریجانی لحظاتی پیش اعلام کرد که ثبت نام آقای علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ قطعی شده و وی فردا یا شنبه به وزارت کشور خواهد رفت.


اختصاصی و فوری/ اعلام نامزدی رئیسی در انتخابات، ابراهیم رئیسی وارد شهر کرمان شده و در ساعتهای آتی ... در کنار مزار مطهر سرباز شهید مردم ایران“ ژنرال قاسم سلیمانی ”، کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ را اعلام خواهد کرد.


موشکاف:‌هاهاهاها. هر کی منتظره اون یکی اول ثبت نام کنه که یه وقت رو دست نخورن. هاهاهاها. ضمن اینکه اینطوری میخوان آش انتخاباتشون قل بزنه و لعاب بندازه. هاهاهاها. اما از اونجایی که کسادی دوره‌های قبلو تجربه کردن الانه التماس درخواست می‌کنن واسه تشکیل صف رای.هاهاهاه.
راجع به انتخابات است که باید پرشور و با حضور پر رنگ مردم انجام بشه انشاالله و همه باید به هم توصیه بکنیم که شرکت در انتخابات فراموش نشه


حضور حداکثری ما مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری از وظایف جدی پیش روی ما است
هرکس باعث بشود که یک نفر کمتر در انتخابات حضور پیدا کند تشویق کند مردم را به عدم حضور این نغمه نغمه شیطانی ست


مطالب مرتبط


موشکاف ۲۴اردیبهشت۱۴۰۰ ـ عظی فلک زده، تو بد مخمصه‌ای گیر کرده


علی لاریجانی، پاسداری تشنه قدرت

لطفا به اشتراک بگذارید: