پایان ثبت‌نام ریاست جمهوری درحاکمیت قتل عام؟

شدیدترین بحران در انتخابات آخوندی در پایان ثبت نام سرسپردگان ولایت


در پایان ثبت نام کاندیداهای سرسپرده به ولایت ارتجاع در آخروقت اداری روز شنبه، شدیدترین بحران در سیرک انتخاباتی رژیم ولایت فقیه در میان تحریم گسترده مردمی آغاز شده است.


جنگ و جدالها بر سر قدرت و غارت در بین کاندیدها که ضمنا با تیغ حذف شورای نگهبان و مهندسی خامنه‌ای برای تحمیل رئیسی جلاد روبه‌رو هستند، از هم‌اکنون شدت پیدا کرده است.


آخوند جلاد۶۷ ابراهیم رئیسی در آخرین مهلت، اقدام به نام‌نویسی در شعبدهٔ انتخابات کرد. او در بیانیهٔ خود تشدید جنگ قدرت و بحران در رأس نظام را آشکار کرد و نوشت: پنهان کردن مسائل اصلی در زدوبندهای جناحی دردی را دوا نمی‌کند.


ثبت نام رئیسی جلاد۶۷ با کد کردن مضحک و ده باره حرفهای خامنه‌ای


آخوند جلاد هم‌چنین در همین بیانیه نیاز شدید نظام ولایت به انقباض و سرکوب را با این جمله آشکار ساخت که: نیازمند «تحول» همه‌جانبه و نظام‌مند برای نیل به «نظام قوی» هستیم. وی با تکرار مکرر کلمهٔ «تحول که در اظهارات خامنه‌ای هم به‌جای نیاز به‌انقباض و سرکوب آمده بود، از جمله نوشت: «آمده‌ام تا دولتی تشکیل دهم بر دوش جوانان تحول خواه».


ثبت نام پاسدار علی لاریجانی پس از کش و واکشها!


هم‌چنین علی لاریجانی، نیز در سیرک انتخابات ثبت نام کرد و هنگام ثبت نام با طعنه به قالیباف و رئیسی، در حالی‌که چپاول سیستماتیک و نجومی را اقتصاد می‌نامید گفت: حوزه اقتصاد نه‌پادگان است نه دادگاه


همزمان پاسدار علی لاریجانی یک هشتگ به نام هشتگ «نه_کلید_نه_چکش» راه‌اندازی کرد .


وی گفت: قبلاً بنا نداشتم در انتخابات نامزد شوم اما پس از سخنرانی روز سه‌شنبه خامنه‌ای تصمیم گرفتم نام‌نویسی کنم. با برخی مراجع عظام تقلید درباره حضور در انتخابات صحبت کردم. پاسدار لاریجانی گفت:


پاسدار علی لاریجانی ۲۵اردیبهشت ۱۴۰۰


لاریجانی: به‌دلیل پیچیدگی موضوع و چند بعدی بودن اون ساده‌لوحی ست که فکر شود با چند اقدام نمایشی پوپولیستی مسأله قابل حل است و یا کلید جادویی برای آن وجود دارد و یا با “سوپرمن” بازی و داغ و درفش می‌توان به راه‌حلی رسید… … چون عده‌یی اداره کشور را از مسیر حکمت و عقل خارج کردند با سوار شدن بر موج احساسات و با پناه بردن به مسیرهای انحرافی و یا فراموشی از آرمانهای امام، هزینه‌های گزافی برای زندگی مردم ایجاد کردند… …


هر کسی وعده بهشت در این شرایط پیچیده کشور داده است خلاف می‌گوید باید اول آتش جهنم اختلاف و لجبازی و افراطی‌گری و کارنابلدی را خاموش کرد


به‌دنبال نام‌نویسی پاسدار علی لاریجانی، حملات از سوی سپاه پاسداران علیه وی آغاز شد. تلگرام رسمی سپاه پاسداران نوشت: در کارنامه علی لاریجانی تصویب ۲۰ دقیقه‌ای برجام در مجلس قرار داد.


پاسدار سعید محمد که خودش کاندید شده است در توئیتی نوشت: به کسانی که هویت خودشان را مدیون پادگان و دادگاه هستند به‌صراحت می‌گویم امروز آغازی بر پایان اشرافیت خانوادگی است


آخوند نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارتجاع نیز اعلام کرد: در چند روز آینده اسنادی از دوران ریاست مجلس لاریجانی منتشر خواهد کرد تا مردم بدانند که (او) از عاملان اصلی اقتصادی موجود است.


امیرآبادی عضو دیگر مجلس رژیم نیز خطاب به لاریجانی نوشت: شما که هر چی داری از حضور در پادگانهای پشت جبهه و مدیون دادگاههای اخوی است.



مطالب مرتبط


نمایش انتخابات رژیم و قواعد بازی میان جنایتکاران و غارتگران ـ روی خط


پایان ثبت نام کاندیداهای سرسپرده، شدیدترین بحران در شعبده انتخاباتی رژیم ولایت فقیه

لطفا به اشتراک بگذارید: