موشکاف ۲۹اردیبهشت۱۴۰۰ ـ نظام ولایت داره به هر دری میزنه که شعله‌های زیر دیگ انتخاباتش بالا بگیره

نظام ولایت داره به هر دری میزنه که شعله‌های زیر دیگ انتخاباتش بالا بگیره ـ موشکاف ۲۹اردیبهشت۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام! به به! دوستان گل و گلاب! میوة کمیاب! عرق بیدمشک! خوب و خوشین ایشالا؟ هاهاهاها. عرضم به حضورتون که نظام ولایت داره به هر دری میزنه که یه ریزه‌ هم که شده، شعله‌های دیگ انتخاباتش بالا بگیره، بلکه این شوربای بد مزه، یه قلی بزنه و لعاب بندازه، اما آب در هاون می‌کوبه. بازارش سوت و کوره. هاهاهاها.


این آقایانی که حضور پیدا کردند و سیبل حملاتشان را هم وضع موجود قلمداد کردند اینها هر کدام کارنامه‌ای در وضع موجود دارند هیچ‌کدام شان از یک کره دیگری نیامده همه اینها فرصت کافی در قوای مختلف در جای جای این دولت برای کار داشتند
خب شماها اگر این وضع را قبول ندارید می‌توانستید تغییر بدهید یا اگر بنا بود تغییر اتفاق بیفتد در زمانه‌ای که هر کدام تان بخشی از اختیارات برای تغییرات داشتید را چرا انجام ندادید به همین جهت احساسم این هست که تا الانه اون شوکی که باید به جامعه وارد بشه و اون امیدی که می‌بایست خلق بشه و اون گرما و حرارتی که بایست به این یخ فضای عمومی دمیده بشه تا این یخ آب بشه تا الآن که داریم با هم صحبت می‌کنیم شوربختانه اتفاق نیفتاده


موشکاف: هاهاهاها. اما به نظر میرسه اون شوکی که باید به کارگزاران نظام ولایت وارد بشه، با تحریم نمایش انتخابات و شعار ملت که میگن رای من سرنگونی، خیلی خوب اتفاق افتاده.هاهاهاها. یه نمونه دیگه رو داشته باشین. هاهاهاها.


در چهار دهه اخیر، انتخاباتی نبوده که سه، چهار هفته مانده به رأی‌گیری، فضای عمومی کشور چنین بی‌رمق و بی‌حال باشد و نشاط و سرزندگی در میان ملت دیده نشود.


مطالب مرتبط


موشکاف ۲۸اردیبهشت۱۴۰۰ ـ این روزا اوضاع نظام حسابی قمر در عقربه


آخوند طباطبایی‌نژاد: صدا و سیما از افراد می‌پرسد که شما رأی می‌دهید یا نمی‌دهید؟ می‌گویند رأی نمی‌دهیم

لطفا به اشتراک بگذارید: