موشکاف ۱خرداد۱۴۰۰ ـ بحران نمایش انتخابات بالا و بالاتر گرفته

بحران نمایش انتخابات بالا و بالاتر گرفته ـ موشکاف ۱خرداد۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام به روی تموم عزیزان و دوستان موشکافی. فدایی دارین. هاهاهاها. عرض کنم خدمت شما سروران خودم که بحران نمایش انتخابات بالا و بالاتر گرفته، اما به قول خودشون هنوزم که هنوزه یخ نمایششون آب نشده. هاهاهاها.


اما هر چی هم تو آتیش دیگ انتخاباتشون فوت می کنن و باد می زنن، آتیشه گر نمی‌گیره. هاهاهاها. این وسط شیخ فری هم مانورای تبلیغاتی خودشو می‌کنه. هاهاهاها.


من دو ماه پیش سه ماه پیش تمام ذهنم مشغول بود که آیا این دولت و ما می‌توانیم ما دو تا بیل می‌خواستیم یک بیل می‌خواستیم کمر کرونا بزنیم یک بیل هم می‌خواستیم کمر تحریم بزنیم همه‌اش من فکر می‌کردم این دو تا بیل را ما پیدا می‌کنیم؟ این دو تا بیل را ما پیدا کردیم!!


به کمر هر دو زدیم یعنی حتماً کرونا دیگر کمرش شکسته ما انشاالله با این واکسنی که دارد وارد می‌شود با واکسن داخلی که ساخته می‌شود پایان دولت انشاالله یک اطمینان نسبی در بحث کرونا اما کمر کرونا را ما می‌شکنیم


موشکاف: هاهاهاها. یارو شیخ فری هم وسط دعواهای نمایش انتخابات نظام نرخ تعیین می‌کنه. یارو میخواد از این آب گل‌آلود ماهی تبلیغاتی خودشو بگیره. هاهاهاها. آخه شیخ فری! کیه که ندونه بیلای (بیل‌ها) تو فقط خورده به کمر اقتصاد مملکت و حسابی شکوندتش.


صفای مرغ اینو میگن. نون قسطی همینو میگه. گذشتن از خط فقر و افتادن زیر خط بقا همینو میگه. دو صد لعنت به تو و عظمات که فقط به کمر ملت زدین. اما رفقا! این نمایش انتخاباتشون بدجوری داره میزنه به کمرشون. هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین:


این انتخابات نیست وزارت کشور قابل اعتماد نیست وزارت کشوری که وزیر کشورش رفیق نزدیک آقای احمدی‌نژاد هستش


مطالب مرتبط


موشکاف ۳۱اردیبهشت۱۴۰۰ ـ شیخ فری دوباره چاخان گوییش گل کرد و د بگاز


تحریم انتخابات قلابی یک فریضه ملی و پیمان ملت ایران با شهیدان راه آزادی است

لطفا به اشتراک بگذارید: