موشکاف ۳۱اردیبهشت۱۴۰۰ ـ شیخ فری دوباره چاخان گوییش گل کرد و د بگاز

شیخ فری دوباره چاخان گوییش گل کرد و د بگاز ـ موشکاف ۳۱اردیبهشت۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام خدمت همة سروران و رفقای با مرام! فدایی دارین. ایشالا که همیشه واستون جور باشه. هاهاهاها. عارضم به حضورتون که یارو شیخ فری دوباره حس چاخان گوییش گل کرد و د بگاز! حالا نگاز کی بگاز! هاهاها.


اولاً ما غش در معامله نباید انجام بدهیم یعنی اگر ما می‌رویم در حضور مردم و کالایی را به آنها عرضه می‌کنیم حالا این کالا یا برنامه هست یا نقد از گذشته هست یا وصف شرایط حال هست هر کدام از اینها که باشد باید منطبق با واقعیت باشد اگر خدایی ناکرده با دروغ با تهمت با اقدامات غیراخلاقی توأم باشد خب برای مردم قابل‌قبول نیست کسی که آمده برای این‌که سنگین‌ترین بار اجرایی را بر دوش بگیرد بخواهد از یک مسیر ناصواب به یک هدف بلند برسد


خدای ناکرده اگر دروغ و رواج پیدا کرد که اسلامیت از بین رفته اگر مشارکت کاهش پیدا کرد خوب جمهوریت هم صدمه خورده
موشکاف: هاهاهاها. رو که نیست، به سنگ پای قزوین گفته زکی! هاهاهاها. بابا خود یارو شیخ فری در زمینة چاخان و شارلاتان بازی صاب سبکه! اصلا رکوردهایی از خودش به جا گذاشته که حتی این حریفای قدری که مار خوردن و افعی شدن، خیلی باید تلاش کنن تا به پاش برسن. هاهاها. یه نمونه از چاخانای تبلیغات انتخاباتیشو داشته باشین. هاهاهاه.


و من معتقدم در کنار این یارانة نقدی نیاز به یارانة کالایی داریم.


تا مردم ما مخصوصا قشرهایی که دهک های پایین اونهایی که بیشتر در فشارند دغدغه نداشته باشند. اساس اقتصاد دولت تدبیر و امید اینه، آرامش به مردم بده در بخش اقتصاد. نگرانی رو برداره.


دولت تدبیر وامید به دنبال این هست که آنچنان رونق اقتصادی و آنچنان مردم رو از لحاظ درآمد سرشار بتونن در اختیارشون قرار بگیره


مطالب مرتبط


موشکاف ۲۹اردیبهشت۱۴۰۰ ـ نظام ولایت داره به هر دری میزنه که شعله‌های زیر دیگ انتخاباتش بالا بگیره


هوچیگری روحانی پیرامون لغو تحریمها و اعتراف پرس.تی.وی به لغو نشدن هیچیک از تحریم‌ها

لطفا به اشتراک بگذارید: