اعتماد:رییسی کاندیدای بی‌رقیب؛...سلاخی رقبای خودی،آخرخط نظام ولایت فقیه!

رییسی کاندیدای بی‌رقیب؛...سلاخی رقبای خودی،آخرخط نظام ولایت فقیه ـ اعتماد


قبل از ثبت‌نام، شورای نگهبان با ابلاغ یک‌سویه یک سری قوانین تلاش کرد از ثبت‌نام فله‌ای کاندیداها جلوگیری کند. اما در ثبت‌نام موفق به این کار نشد و عملاً در تاریخ ۲۷ اردیبهشت عباسعلی کدخدایی گفت: «از میان ۵۹۲نامزد انتخابات تنها حدود ۴۰داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری طبق مصوبه شورای نگهبان مدارک لازم را ارائه کرده‌اند». و بدین ترتیب ۵۵۲نفر را حذف کرد.


در گام بعدی روز ۳خردادماه اولین بار خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس) با درج پستی در رسانه‌هایش نوشت که علی لاریجانی و احمدی‌نژاد و جهانگیری حذف شده‌اند و اسامی رئیسی و ۶کاندید دیگر را اعلام کرد. همان شب مشاور وزیر کشور رژیم این خبر را تکذیب کرد. اما روشن بود که نتیجه چیز دیگری جز آنچه سپاه اعلام کرده نیست و ارگانهای سپاه تا پستوهای شورای نگهبان نفوذ دارند.


خبرگزاری پاسداران نوشت: «مطابق شنیده‌های خبرنگار فارس صلاحیت این افراد تأیید شده است: سید ابراهیم رئیسی - محسن رضایی - محسن مهرعلیزاده - سعید جلیلی - علیرضا زاکانی - عبدالناصر همتی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی».


با تأیید این خبر توسط وزارت کشور رژیم مشخص شد خامنه‌ای در سراشیب سرنگونی به‌جانب یکپایگی و انقباض و سرکوب حداکثر در حال حرکت است و تمام توانش را برای این یک‌پایه‌گی بکار انداخته است.


مطالب مرتبط


موشکاف ۲۸بهمن۹۹ ـ عظی میگه به واکسن آمریکایی اعتماد نداره


مهندسی شعبده انتخابات از نوع خامنه‌ای - گزاش خبری

لطفا به اشتراک بگذارید: