موشکاف ۵خرداد۱۴۰۰ ـ عظی زده به سیم آخر

عظی زده به سیم آخر ـ موشکاف ۵خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستان و رفقا! ایشالا خوب و خوش باشین که این روزا حال و روز نظام ولایت خیلی ناخوشه! هااهاهاها. عظی زده به سیم آخر و شوربای نگهبانش بی دنده و ترمز، کرک و پر باند رقیب که هیچ، کرک و پر هم‌باندیای خودشونم قیچی کرد. هاهاهاها. از جمله یارو مموتی و پاسدار علی لاریجانی و جهانگیری. هاهاهاها. واکنشارو داشته باشین. هاهاها.


اسحاق جهانگیری:‌ به خدا پناه می‌برم و عدم احراز صلاحیت بسیاری از شایستگان را تهدیدی جدی برای مشارکت همگانی و رقابت عادلانه گرایش‌ها و جریانهای سیاسی به‌ویژه اصلاح گرایان می‌دانم.


موشکاف:‌ هاهاهاها. این یارو که رد صلاحیت شده، ۲دوره یعنی ۸سال معاون اول شیخ فری بوده، حالا هم هست اگه دزدی مزدی یی در کاره، چرا یارو هنوز سر کاره ؟هاهاها. هاهاها. حالا جیغ یارو آخوند آملی لاریجانیو داشته باشین که خودش عضو شوربار نگهبانه، اما همین شوربا فک اخویشو آورده پایین. هاهاهاها.
هیچ‌گاه تصمیمات شورا را تا این حد غیرقابل دفاع نیافته‌ام؛ چه در تأیید صلاحیتها و چه در عدم احراز صلاحیت‌ها. ‏سبب این نابسامانی‌ها تا حد زیادی، دخالت‌های فزاینده دستگاههای امنیتی از طریق گزارشهای خلاف واقع، در تصمیم سازی برای شورای نگهبان است؛


موشکاف: هاهاهاه. بعله، عظی از امنیت خودش و نظامش می ترسه. هاهاهاها. یعنی کار به جایی رسیده که عظی یه نمایش انتخابات رو هم نمی تونه کارگردانی کنه و می ترسه قیام بیرون بزنه. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین پسر خود جنتی که دبیر شورای نگهبان نظام باشه، در مورد کار باباش چی گفته. هاهاهاها.


مطالب مرتبط


موشکاف ۴خرداد۱۴۰۰ ـ چرخ روزگار مثل چرخ گوشت داره دک و دندة نظامو له و لورده می‌کنه


رویترز: خامنه‌ای از رد کاندیداها حمایت کرد

لطفا به اشتراک بگذارید: