مهندسی سیرک انتخابات قلابی آخوندها از نوع خامنه‌ای

لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان به تصمیم شورای نگهبان تمکین کردند


یکی از معضلات نظام آخوندی برای ژست مشروعیت نداشته‌اش برگزاری نمایش انتخابات است، اما در همین نمایش هم ناتوان و عاجز است.


این ناتوانی به حدی است که شورای نگهبان حتی خودی‌هایی از قبیل علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری و احمدی‌نژاد که سال‌ها و حتی دهه‌ها در پست‌های دولتی و در مناصب عالی حکومتی بوده‌اند را حذف کرد، تا این‌که نظر خامنه‌ای در زمینه تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی و انقباض کامل و یکدست کردن حاکمیت از عناصر جلادی مانند آخوند جلاد ابراهیم رئیسی تأمین شود.


واضح است که این یکدست کردن راستای انقباض کامل و سرکوب بیشتر مردم با هدف حفظ نظام است.


بنابراین انتخابات نمایشی مضحک و برای تکرار نظر و رأی ولی‌فقیه است که حتی در آن مزدوران و خودی‌ها هم در پوش» وحدت ملی» فیلتر می‌شوند.


نمایشی که خامنه‌ای در مورد آن گفت: «انتخابات را نماد وحدت ملی قرار گیرد، نماد دودستگی نماد تفرقه نماد دوقطبی قرارندهند» (تلویزیون شبکه خبر ۱فروردین ۱۴۰۰).


انتخابات آن‌قدر مضحک است که عناصر وابسته به باندهای درونی نیز همواره آنرا انتخاباتی مهندسی شده می‌نامند، طوری که خامنه‌ای مجبور به اذعان به این امر شد: «انتخابات مهندسی شده، چی شده، برگزار کنندگان انتخابات را دارند متهم می‌کنند یا شورای محترم نگهبان را متهم می‌کنند»


مطالب مرتبط


پایان ثبت‌نام ریاست جمهوری درحاکمیت قتل عام؟


وحشت از بحران مهندسی انتخابات

لطفا به اشتراک بگذارید: