تیر خلاص به تابوت جمهوریت نظام ولایت فقیه

معمولا میخ آخر را به تابوت می‌زنند و نه تیر خلاص!


آخوند محمدجواد حجتی کرمانی در واکنش به قلع و قمع و حذف کاندیداهای نمایش انتخابات رژیم توسط شورای نگهبان ارتجاع در پیامی گفت: تیر خلاص به تابوت جمهوریّت نظام است.


وی نوشت: اعلام نامزدهای عمدتاً یکدست ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ در باور نمی‌گنجد. وی با نگرانی از خطر قیام و سرنگونی رژیم توسط مردم و جوانان هشدار داد: دلسردی و بی‌تفاوتی عامّه مردم و نیز شمار فراوانی از صاحبنظران و ناظران امور، بسیار خطرناک است و هر روز خطرناکتر می‌شود.


آخوند حجتی کرمانی در مرداد ۹۸ گفته بود: «سرطان سراپای نظام را گرفته است؛ از سقوط فرهنگی و اخلاقی و شیوع ریاکاری»


«با اشراف دقیقی که بر وضع اخلاقی و اجتماعی و سیاسی کنونی ملت و گرایش فکری نخبگان ملت دارند، با استفاده از قدرت قانونی و فراقانونی خود (که آن هم قانونی است) مردم را از زحمت شرکت در انتخابات صوری نمایشی ـ فرمایشی معاف فرموده و از مصرف بیهوده و مسرفانه دهها میلیاردی انتخابات جلوگیری کنند و با صدور حکم حکومتی مبنی بر ریاست‌جمهوری آقای ابراهیم رئیسی (که به‌نظر ناظران، نامزد بی‌رقیب انتخابات است و تبلیغاتش را هم در مدت ریاست قوه قضاییه انجام داده و خود را قهرمان مبارزه با فساد معرفی نموده) صادر فرمایند تا حداقل ضمن جلوگیری از هزینه‌های بیهوده از جیب ملت ایران (که بسیاری‌شان زیر خط فقر زندگی می‌کنند) مردم با صراحت و صداقت برخاسته از روشن بینی و شجاعت رهبری، به زندگی روزمره‌شان بپردازند و از شر تبلیغات تو خالی و مناظره‌های احتمالی میان تهی تکراری (که علی الاصول بین کسانی که عمدتاً دارای گرایش سیاسی یک دست هستند فاقد مفهوم و معنی است) رها گردند» (سایت جماران. ۵خرداد ۱۴۰۰).


توجه داشته باشیم که تعابیر مانند «قدرت فراقانونی» ولی‌فقیه، «انتخابات صوری نمایشی ـ فرمایشی»، و یا «تبلیغات از جیب مردم ایران» و... از درون نظام درنیامده، سالیان دراز از سوی مقاومت ایران به کار برده شده است.


مطالب مرتبط


مهندسی سیرک انتخابات قلابی آخوندها از نوع خامنه‌ای


آخوند حجتی کرمانی: رد صلاحیت گسترده تیر خلاص به تابوت جمهوریّت نظام است

لطفا به اشتراک بگذارید: