تلاش خامنه‌ای برای پرهیز از دوقطبی شدن در سیرک انتخابات نظام آخوندی

یک قطب ایران و ایرانی یک قطب ولی‌فقیه و کل زیر مجموعه‌های تأیید و رد صلاحیت شده‌اش


تلاش مسخره برای پوشاندن چهره‌ٔ کریه جلاد!


شعار آشنای «اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا» از عمق جامعهٔ ایران برخاست و مانند تیری بر قلب نظام نشست! شعاری که به‌خوبی نشان دهنده‌ٔ رابطه‌ٔ مردم ستم‌زده‌ٔ ایران با حاکمیت آخوندهای غارتگر است.


چه بسا که به همین دلیل و با علم به منفور بودن تمامیت نظام در هر دو باند بود که آخوند جلاد رئیسی با داعیه‌ٔ «فراجناحی» و «مستقل» بودن وارد انتخابات شد! اما این تلاش‌های مضحک پیشاپیش محکوم به شکستی فضاحت‌بار است! زیرا این به‌اصطلاح «منویات» خامنه‌ای، نیست که آینده‌ٔ ایران را شکل خواهد داد، بلکه این خروش و قیام مردم ایران است که سال‌ها در پی «آزادی» و کرامت انسانی‌شان دویده و خون داده‌اند.


‌آنچه پیش روست...


با این اوصاف، آنچه به‌نظر می‌آید در پیش روی خامنه‌ای و گله‌ٔ کفتاران حاکم است، یا از جنس حذف علنی «یک قطب» در شورای نگهبان است که سلاح قدیمی باند غالب بوده است؛ یا از جنس تقلب و دست بردن در آرا انتخابات تحریم شده‌ٔ پیش رو که جز عمله و اکره و برخی از وابستگان نظام کسی قصد شرکت در آن ندارد.


اما سناریوی «حذف» برای سرکرده‌ٔ پاسدار سه دوره‌ٔ مجلس ارتجاع، جنگ قدرت را به اوجی تازه خواهد برد؛ از آن سو، در نیامدن رئیسی از صندوق شکست مضاعف برای ولی‌فقیه ورشکسته نظام است. باید دید خامنه‌ای به کدام سو خواهد رفت!


اما نتیجه هر چه باشد آنچه در این بین خطر اصلی است جامعه آماده انفجار ایران است که نه برای جلاد نه برای شیاد تره هم خورد نمی‌کند و فاتحه همه این جنایتکاران را خوانده‌اند.



مطالب مرتبط


مهندسی سیرک انتخابات قلابی آخوندها از نوع خامنه‌ای


دوقطبی آخوند «جلاد» و پاسدار «شیاد»

لطفا به اشتراک بگذارید: