موشکاف ۸خرداد۱۴۰۰ ـ عظمای فلک‌زده پیه همه جور رسوایی رو به تن خودش مالیده

عظمای فلک‌زده پیه همه جور رسوایی رو به تن خودش مالیده ـ موشکاف ۸خرداد۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام! به به! دوستان و رفقا! جمالتونو گل بارون! ایشالا که همه چی واستون جور باشه که از قضا اوضاع و احوال دشمنتون، عظما، خیلی ناجوره. هاهاهاها. این بدبخت فلک‌زده پیه همه جور رسوایی رو به تن خودش مالیده بلکه یه نمایش بی‌دردسر برگزار کنه
اما ملاحظه بفرمایین چی گیرش میاد. ببینین سگ و سیله‌هاش از همین حالا به چه آه و ناله و التماسی افتادن و چه تقلایی می‌کنن تا حذف و جراحی بالاترین مهره‌های نظام رو به خورد نیروهای خودشون بدن. هاهاهاها.
اینجور نیست که جنابعالی بگویید بنده آقای حسنقلی را می خواستم بهش رأی بدهم حالا که گفتند حسنقلی صلاحیت ندارد پس بنابراین من هم رأی نمی‌دهم!
در قانون اساسی گفتن شورای نگهبان باید احراز صلاحیت کند احراز صلاحیت به‌معنی تعیین صلاحیت نیست اگر بنا شد شورای نگهبان صلاحیت کسی را احراز نکرد نفهمید دلیل بر این نیست که او صالح نیست او صالح هست ولی شورای نگهبان به‌عنوان نهاد قانونی نفهمیده
خب اگر احراز صلاحیت نکرد با این کیفیت، فحش بدهند به شورای نگهبان؟ که تو چرا آقا نفهمیدی! چرا احراز صلاحیت نکردی؟
به یک آقایی گفتند آقا تو مشکوک هستی‌نیا دیگر جمهوری از بین رفت؟


موشکاف: هاهاهاها. واقعا در کل عمرم اینقدر قانع نشده بودم! (هاهاهاها. تو همین چن جمله چن تا اعتراف می‌کنه. اول اینکه نیروها و پاسدار بسیجیای خود رژیم می‌؛ن شرکت نمی‌کنیم؛ دویم اینکه شوربای نگهبان نظام نفهم و بیلمزه؛ سیم اینکه همون نیروهاشون از سر تا پای این دایناسورا رو دارن میشورن و هر چی که حقشونه نثارشون می‌کنن، حالا یه نمونه دیگه.


رد صلاحیت فله‌ای و بی‌حساب و کتابی که شورای نگهبان انجام داد، دموکراسی در کشور را نابود کرد یعنی ما چیزی به اسم دموکراسی و آزاداندیشی نداریم و همه باید تحت الامر باشیم.


مطالب مرتبط


موشکاف ۷خرداد۱۴۰۰ ـ عظمای فلک زده، شنگول از مهندسی انتخابات یه منبر رفت


نمای روز ـ فروپاشی نظام یا خالص‌سازی در نمایش انتخابات؟

لطفا به اشتراک بگذارید: