صمت : ازشعار تا عمل؛...تنها دولتِ «قتل‌عام ۶۷» عمل اش جلوتر از شعارش بود!

ازشعار تا عمل؛...تنها دولتِ «قتل‌عام ۶۷» عمل اش جلوتر از شعارش بود ـ صمت


خبرگزاری آسوشیتدپرس بدنبال حذف و جراحی گسترده کاندیداهای سیرک انتخابات توسط شورای نگهبان خامنه‌ای نوشت: رژیم ایران روحانی تندرو که قوه قضاییه را اداره می‌کند و ۶نفر دیگر را در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۸ژوئن به‌عنوان کاندیداهای مورد تأیید تصویب کرد و کاندیداهای اصلی متحد رئیس‌جمهور فعلی را در بحبوحه‌ٔ تنشها با غرب بر سر برنامه اتمی، حذف کرد.


آسوشیتدپرس روز سه شنبه ۴خرداد افزود: رژیم ایران به‌این ترتیب ابراهیم رئیسی را که در اعدامهای گسترده در سال۱۳۶۷ نقش دارد، در موقعیت برتر برای رئیس‌جمهور شدن قرار می‌دهد.


نوار جلسه رئیسی و رئیس وی در دیدار با حسینعلی منتظری در سال۱۳۹۵ به بیرون درز کرد، منتظری اعدامها را بزرگترین جنایت در تاریخ جمهوری اسلامی توصیف کرد.


آسوشیتدپرس در ادامه نوشت: احمدی‌نژاد هشدار خامنه‌ای را در سال۱۳۹۶ نادیده گرفت و ثبت نام کرد، اما وی پس از آن نیز توسط یک هیأت ۱۲نفره شورای نگهبان تحت‌امر خامنه‌ای رد شد.


این خبرگزاری نوشت: روز سه‌شنبه، احمد علیرضابیگی، نمایندهٔ مجلس، خانه احمدی‌نژاد را «در محاصرهٔ نیروهای امنیتی» توصیف کرد و هشدار داد که این تصمیم، مشارکت مردم را سرکوب خواهد کرد.



مطالب مرتبط


دنیای اقتصاد: خامنه ای ؛ دنبال علاج مشکلات در داخل باشیم…، تنهاعلاج قیام !


قضاییه جلادان

لطفا به اشتراک بگذارید: