خامنه‌ای گفت: مردم بدانند که اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند

نظام ولایت فقیه پس از پیچ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و آثار آن


در آستانه برگزاری بی‌سابقه‌ترین شعبدهٔ انتخاباتی از سوی خامنه‌ای هستیم. انتخاباتی که از میان ۵۹۲ثبت‌نام شده تنها اسامی ۷تن دست‌چین شده بیرون آمد و همین امر باعث موجی از اعتراض میان باندهای رژیم و به‌خصوص باند خودش شده است. خامنه‌ای از مدتها قبل در پی انقباض حکومتش بود و مدتهاست طرح مهندسی این انتخابات را تنظیم کرده است. پس از جراحی شورای نگهبان در این دور، هدف خامنه‌ای ساکت کردن خودی‌های نظام است، کسانی که ۸سال رئیس‌جمهور او بوده‌اند، ریاست مجلسش را سال‌ها به‌عهده داشته‌اند و... اما در این شرایط بحرانی خامنه‌ای لاجرم ناچار است آنها را کنار زده و رئیسی را به کرسی ریاست حکومت قتل‌عامش بنشاند.


ضمن ۴۲سال گذشته آخوندها روشی جز سرکوب مخالفانشان نداشته‌اند. اما این بار نوبت خودیهای نظام رسیده است. حال ببینید با اشاره خامنه‌ای، مزدورانش چگونه برای آنها شاخ و شانه می‌کشند.


تهدید باندها


در پی حذف شدن شماری از مهره‌های نظام، آنها شروع به نق‌زدن کردند. به فرموده، شماری از عناصر سرکوب و کشتار خامنه‌ای به میدان آمده و تلاش کردند با تهدید و ارعاب آنها را خاموش کنند. از جمله:


آخوند آقا تهرانی عضو مجلس ارتجاع وعده جمع کردن عناصر رژیم را چنین داد (خبرگزاری حکومتی برنا ۷خرداد): «افراد باید بروند ایرادات خود را رفع کنند...



مطالب مرتبط


تلاش خامنه‌ای برای پرهیز از دوقطبی شدن در سیرک انتخابات نظام آخوندی


خامنه‌ای باندش را قلع و قمع می‌کند - گزارش خبری

لطفا به اشتراک بگذارید: