امروز کشور وارد یک تغییر و خانه تکانی می‌شود

ادعای جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه در مورد تغییر و خانه تکانی در کشور!


نگرانی پاسدار جوانی معاون سپاه از تحریم سیرک انتخابات


پاسدار جوانی معاون سیاسی سپاه جهل و جنایت وحشت نظام آخوندی را از تحریم سیرک انتخابات به نمایش گذاشت و گفت: عده‌یی امروز هم نوا با دشمن بر طبل عدم مشارکت مردم و تحریم انتخابات می‌کوبند و افرادی هم با آنها همراه می‌شوند. وی ترغیب مردم به مشارکت پایین در انتخابات را از جمله اهداف دشمنان و بدخواهان نظام آخوندی دانست و افزود: دشمن پس از هدف مذکور به‌دنبال تشدید فشارها و تحریم‌ها و مطالبات بیشتر در امتیازگیری و ایجاد اخلال‌های امنیتی است (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس – تسنیم ۱۲خرداد).


نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه ضد عاشورا از تحریم سیرک انتخابات


نجفقلی‌زاده سرایی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در سپاه ضد عاشورا با وحشت از تحریم سیرک انتخابات در شبکه‌های اجتماعی گفت: امروز جبهه ضدانقلاب هجمه سنگینی را علیه نظام به راه انداخته و شروع به سیاه‌نمایی در مورد انتخابات پیش رو کرده است.


وی افزود: بر همین اساس از مدتها پیش کمپینهای مختلفی با عنوان نه به انتخابات، ۱۴۰۰ فاسد و ۱۴۰۰سیاه از سوی رسانه‌های ضدانقلاب راه‌اندازی شده است (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۲خرداد).


اعتراف همتی به بی‌نتیجه بودن فیلترینگ


همتی رئیس بانک مرکزی رژیم کاندید سیرک انتخابات به بی‌نتیجه بودن فیلترینگ اعتراف کرد و گفت:


یکی از مشکلات ما الآن مثلا فیلتر کردن است خب خیلی از این فضای مجازی واقعاً چه لزومی دارد ما دولت وارد این قضیه بشود خب همه که مردم که وارد می‌شوند فقط با زحمت وارد می‌شوند یک هزینه فیلترینگ را هم باید بدهند خب مسیر در واقع بیزینس و مسیر اطلاع‌رسانی گفتگوی مردم عوض شده من واقعاً نمی‌دانم چرا ما اصرار داریم که چیزی که آزمونش را در همه جا جواب نداده سالهای گذشته هم آزمون کردیم این را تداوم ببخشیم


مطالب مرتبط


انتخابات تبدیل به یک کالبد بی‌روح شده است


پاسدار شریعتمداری: این روزها در حال عبور از عقبه‌ای دیگر هستیم - سیرک انتخابات

لطفا به اشتراک بگذارید: