استندآپ یکی از زوایایی پنهان سیرک انتخابات نظام آخوندی ـ قطعه طنز وشاد

قطعه طنز وشاد ـ استندآپ یکی از زوایایی پنهان سیرک انتخابات نظام آخوندی


یکی از زوایایی که داستان سیرک انتخابات رژیم تا همین الانش روشن کرده، عمق باتلاقیه که خامنه‌ای توش دست و پا می‌زنه. چون با شعور در حد بسیجی هم می‌شه فهمید که برای گرم شدن تنور و ژست گرفتنهای «آخ مردیم از شدت دمکراسی» نباید کاندیداها را این طوری تیغی حذف می‌کرد. باید تقلبهاشو نگه می‌داشت تو همون اتاق تجمیع لو رفته انجام بده.


آخوند عبدالله حاجی صادقی نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران ضدخلقی در وحشت از قهر مردم با صندوقهای رأی و تحریم انتخابات گفت: راه عبور از مشکلات کنونی قهر کردن با صندوق های رأی نیست، بلکه راه‌کار عبور از معضلات و نارضایتی‌های کنونی، حضور پرشور مردم برای بسترسازی تحولات بزرگ در کشور است.
وی افزود: بسیاری از فضاسازیهای تبلیغاتی صادقانه و درست نیست. عده‌یی برای سوار شدن بر موج احساسات مردم برنامه جدی دارند که ان‌شاءالله با هوشمندی مردم مواجه خواهند شد. (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۴خرداد).


تهدید کاندیداهای دستچین شده سیرک انتخابات توسط آخوند مدرسی عضو شورای نگهبان ارتجاع:


آخوند مدرسی عضو شورای نگهبان ارتجاع ۱۳خرداد: اگر هر نامزدی که تأیید صلاحیت شده است تا انتخابات اظهارنظری را بیان کند که خلاف باشد و نشان بدهد که صلاحیتها را نداشته است در مورد این فرد ممکن است نظر شورای نگهبان عوض شود و یک یا چند نامزد از دور انتخابات خارج شوند (فردا نیوز ۱۳خرداد).


مطالب مرتبط


استندآپ کاندیداهای سیرک انتخابات نظام آخوندی ـ قطعه طنز وشاد


وحشت مجتهدشبستری عضو مجلس خبرگان ارتجاع: خطی که القا می‌کند انتخابات بی‌فایده است خط دشمن است - سیرک انتخابات

لطفا به اشتراک بگذارید: