برنامه آفساید ـ انتخابات بلای جان خامنه‌ای ولی فقیه نظام آخوندی

انتخابات بلای جان خامنه‌ای ولی فقیه نظام آخوندی در برنامه آفساید


خامنه‌ای با حذف خودی و نخودی‌ها همون طورکه در ابتدای سال گفته بود یک انتخابات بی‌سر و صدا می‌خواست تا رئیسی جلاد ۶۷ رو هم از صندوقها در بیاره. برای این هدف حتی از خیر نمایش دوقطبی‌سازی کاذب برای استفاده تبلیغاتی بخش خارج کشوری نظامش صرف‌نظر کرده بود، اما تک و پاتکهای باندهای رژیم نشون می‌ده داستان انتخابات قرار نیست خیلی هم بی‌سر و صدا برگزار بشه. از همین الآن باندهای رژیم دارن همدیگر رو به‌خیابون دعوت می‌کنند و از همین الآن رفتند تو منطقه آفساید ایستادند و پرچم خط نگهدار هم بالاست.


دریک فضیحت دیگر، حکومت آخوندی برای جمع‌آوری آرا به دادن جایزه با عنوان مسابقه یاران ولایت متوسل شد.


ارگان موسوم به بسیج فرهنگیان در استان فارس، با پخش تراکت مضحکی با عنوان «مسابقه یاران ولایت» از معلمان خواست که هر یک پنج دانش‌آموز رأی اولی را پای صندوقها بیاورند تا جوایزه نفیسی دریافت کنند. (تلگرام اصلاحات ۱۵خرداد)


مهرعلیزاده کاندیدای شعبده انتخاباتی از باند مغلوب با اشاره به حرفهایش علیه رئیسی گفت صفحه اینستاگرامش به‌دلیل تلاشهای کسانی که دنبال تک‌صدایی هستند از دسترس خارج شده است.


وی افزود: در پیگیری پاسخگویی قوه قضاییه درباره موضوعات آبان ٩٨ اغماض نخواهم کرد. رئیسی و کاندیداهای پوششی را مجبور به پاسخگویی می‌کنم. (سایت همشهری رژیم۱۵خرداد)


احمدی‌نژاد بار دیگر خواستار تأیید صلاحیت خودش برای شرکت در نمایش انتخاباتی شد.



مطالب مرتبط


برنامه آفساید ـ انفجار در سایت اتمی نطنز


سیرک انتخاباتی ولایت فقیه با کسادی روزافزون و تحریم قاطع مردمی روبروست

لطفا به اشتراک بگذارید: