ترانه طنز ـ شکست عشقی لاریجانی و خامنه‌ای ولی فقیه نظام آخوندی

شکست عشقی لاریجانی و خامنه‌ای ولی فقیه نظام آخوندی ـ ترانه طنز


داستان رد صلاحیت لاریجانی توسط شورای نگهبان رو می‌شه به‌عنوان یک خنجر از پشت به‌لاریجانی توصیف کرد. لاریجانی که سالهاست که در دربار خامنه‌ای در تمام تبهکاریهای نظام دست داشته انتظار نداشت این طوری از طرف خامنه‌ای دور انداخته بشه. داستان لاریجانی به‌شکستهای عشقی شباهت داره که ترانه‌های مختلفی براشون ساخته‌ان.


مهدیان سردبیر خبرگزاری سپاه پاسداران نیز در اعتراف به فضیحت سلاخی کاندیداها توسط شورای نگهبان ارتجاع در تلویزیون حکومتی گفت: «مکانیزم پیشنهادی من این هست شورای نگهبان متأسفانه نه در مجلس و نه در ریاست‌جمهوری هیچ‌گونه پاسخگویی روشن و مستدلی به خود نامزد هم ندارد ببینید الآن آقای لاریجانی مصاحبه کرده من خودم با آقای دکتر سبحانی صحبت کردم گفتم که به من هیچی اعلام نشده (ترانزیشن) ببینید من الآن می‌خواهم از شورای نگهبان دفاع بکنم تو این بحثهایی که می‌شود اصلاً نمی‌دانم از چه چیزی باید دفاع کنم اصلاً بحثی مشخص نیست یک چیز کاملاً غیرشفاف هست. ». .


«من یک نکته از بحث قبلی بگویم ما در قصه شورای نگهبان اصلاح ساختار گرفتار یک کوچه بن‌بست هستیم واقعاً تا این ماجرای شفافیت حل و فصل نشود تعیین‌تکلیف نشود اساساً چیزی نمی‌دانیم که در موردش حرف بزنیم» (تلویزیون شبکه آرا رژیم۱۴ خرداد)



مطالب مرتبط


ترانه طنز وشاد ـ سگ مزه


سیرک انتخاباتی ولایت فقیه با کسادی روزافزون و تحریم قاطع مردمی روبروست

لطفا به اشتراک بگذارید: