انتخابات نمایشی عظما در خبرتوخبر

خبرتوخبر - انتخابات نمایشی عظما


نگاهی طنز به وضعیت نظام ولایت فقیه


خبر تو خبر خبر داره براتون از انتخابات نمایشی مقام عظما که هر روز بیشتر تو گل می‌تپه. از تسلیم برادران لاریجانی که به‌نوبت غلط کردم گفتند، از مناظره‌های رئیسی با خودش به‌عنوان تنها کاندید عظما در سیرک انتخابات، از اظهار نظر مردم که صاف صاف تو روی مزدورهای رژیم نگاه می‌کنند و می‌گن که رأی دادن توی این انتخابات خیانت به‌خون شهداست و چند تا شیرین‌کاری جالب. خبرتوخبراین هفته رو ازدست نده.


نمایش مسخرهٔ مناظره‌های سیرک انتخابات باعث شد مشتی از خروار افتضاحات نظام روی دایرهٔ افشا بریزد؛ اما همین خرده‌ریزها هم‌چنان بنیان متزلزل و شکنندهٔ خامنه‌ای را به لرزه درآورد که او مجبور شد با بازنشر ترهات پیشین خود در صفحه اینستاگرامش، واکنش نشان دهد. خامنه‌ای حرفهای روز ۶خرداد خود را منتشر کرد که گفته بود: «هر وقت نامزدها در مناظرات تلویزیونی روش اهانت و توهین و تهمت و تخریب طرف مقابل و ترساندن مردم از رقیب را دنبال کردند، (نظام) ضرر کرد!».


روشن است هراس و نگرانی خامنه‌ای از زیر ضرب رفتن آخوند جلاد ابراهیم رئیسی است که در جریان شعبدهٔ مناظره، مهرعلیزاده که خود از سرسپردگان و جانیان کهنه‌کار نظام است، خطاب به او گفت: «۶ کلاس بیشتر سواد نداری!». رئیسی هم با دستپاچگی به نفرت عمومی مردم از او، به‌ویژه افشاگریهای مجاهدین و مقاومت ایران درباره جنایت هولناکش در قتل‌عام ۶۷ اشاره کرد و نالید که «چرا می‌خواهید مرا تخریب کنید؟» و چرا حرفهای معاندین را علیه من می‌زنید؟ و «همین الآن در سایتها نگاه کنید چقدر به من تهمت می‌زنند!».



مطالب مرتبط


تحریم گسترده سیرک انتخابات نظام توسط مردم ایران در خبرتوخبر


نمایش مناظره، واکنش خامنه‌ای؛ چرا؟

لطفا به اشتراک بگذارید: