رأی ندادن مردم به گفته مدیر خبرگزاری فارس: ادب کردن ناخدا کشتی با سوراخ کردن آن

مثل این می‌ماند که یک نفر بگوید من برای ادب کردن ناخدا کشتی را سوراخ می‌کنم!


به‌راستی علت این همه اصرار و درماندگی سردمداران و ایادی حاکمیت چیست؟


علت هراس از سرنگونی است. محسن مهدیان سردبیر خبرگزاری فارس گفت مردم می‌گویند: «مارای نمی‌دهیم تا اینها ادب بشوند». این پاسدار اذعان کرد که رأی ندادن مردم «مثل این می‌ماند یک نفر برگردد و بگوید من برای ادب کردن ناخدا، کشتی را سوراخ می‌کنم» (تلویزیون شبکه آرا ۱۴خرداد ۱۴۰۰).


طبیعی است که مردم ایران نه تنها سوار کشتی نظام ولایت نیستند، بلکه از اساس آنرا قبول ندارند و از مدتها قبل هم با اعتراضات و قیامهای براندازانه خود آنرا سوراخ کرده، و در آخرین مرحله عمر ننگین آن نیز می‌خواهند آنرا در دریای خشم خود غرق کنند.


کشتی‌ای که سکاندار آن علی خامنه‌ای و مشتی دزد و جانی هستند که چهار دهه مردم را سرکوب و غارت و خونشان را هم در شیشه کرده‌اند.


در مناظره‌ای که کاندیداهای دست‌چین شده انجام دادند به جای ارایه برنامه خود، هرکس برای دیگری خط و نشان کشید که حریف را به دادگاه می‌کشاندو ممنوع الخروج می‌کند تا محاکمه کند.


کسانی که خود از سردمداران و مهره‌های کلیدی در این رژیم بوده و در تمامی جنایات و چپاولگریهای آن دست داشته و کشور و مردم را به وضعیت فلاکت‌بار کنونی کشانده‌اند.


اما اکنون برای در بردن خود از زیربار این جنایات و فساد تلاش می‌کنند در مناظره نقش به‌اصطلاح مخالف وضعیت موجود را بازی کنند.



مطالب مرتبط


خامنه‌ای گفت: مردم بدانند که اثر انتخابات تا چند سال باقی خواهد ماند


رأی من سرنگونی، پاسخ به گدایی رأی

لطفا به اشتراک بگذارید: