در مناظره‌ها مشخص شد که حداکثر سواد آخوند ابراهیم رئیسی شش ابتدایی است

حداکثر سواد آخوند ابراهیم رئیسی شش ابتدایی است!!!


تلویزیون آرا (رژیم) روز دوشنبه ۱۷خرداد طی برنامه‌یی، رسوایی استفاده از واژه «شش کلاس سواد» آخوند رئیسی در مناظره مسخره انتخاباتی، را به کانال‌های تلگرامی مجاهدین خلق نسبت داد.


مجری تلویزیون آرا رژیم گفت: «یک نکته دیگر در مورد هم‌چنان حواشی مناظره اول ادامه دارد و بحث مدرک تحصیلی کاندیدا و نامزد‌هایی که توی مناظره خیلی داغ مطرح شد هم‌چنان حواشی و صحبت‌ها درباره آن ادامه دارد یک نکته جالب توجه در این میان این هست که یکی از کانال‌های تلگرامی وابسته به سازمان مجاهدین خلق... .


در یک ماه گذشته به دفعات از کلید واژه شش کلاس سواد برای آقای رئیسی استفاده کرده و این استفاده از این کلیدواژه قبل از مناظره اول کاندیدا بوده و بعد متأسفانه دیدیم که همین کلیدواژه توی مناظره هم توسط یکی از نامزدها و خطاب به آقای رئیسی در واقع بیان شد».


مردم چه می‌گویند


پس از انتشار خبرهای فوق در توئیتر هشتگی به نام #شش_کلاس_سواد راه افتاد و بسیاری از مردم در این خصوص اظهارنظر کردند. گزیده‌ای از این جملات:


کاربری نوشت: «این که ۵دقیقه وقت اضافه نمی‌خواهد یه امتحان از درسهای سال هفتم ازش بگیرن کافیه».


کاربری توئیت کرد: «زشت‌ترین کار سیاست این است که می‌تواند احمق‌ترین آدمها را به‌عنوان خردمند و دانشمند به مردم تحمیل کند».


کاربری با اشاره به سوابق رئیسی نوشت: «به شش کلاس سوادش اشاره شد، این‌قدر زهره‌ترک شدن. به آدم کشی و قتل‌عامش اشاره بشه چی کارمون می‌کنن به‌نظر تون؟ فکر کنم اعدام در کمین همه مونه».


کاربری نوشت: «آقای رئیسی، به‌جای مدرک دکترا، دیپلم خود را نشان دهید!»



مطالب مرتبط


مهندسی سیرک انتخابات قلابی آخوندها از نوع خامنه‌ای


واکنش مردمی به بیسوادی آخوند رئیسی – گزارش خبری

لطفا به اشتراک بگذارید: