محمد صدرا نام رمز قیام بعدی مردم ایران

محمد صدرا طفل معصوم و بی‌گناه ۶ساله که توسط مزدوران خامنه‌ای در سراوان به قتل رسید!!!


روز چهارشنبه ۲۲اردیبهشت "عبدالستار نارویی"پدر"محمد صدرا نارویی" کودک کشته شده توسط مأموران سرکوبگر رژیم، روایت دروغین حسن کیخا سرکردهٔ نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر را رد و تکذیب کرد.


حسن کیخا گفته بود که پدر محمد صدرا مسلح بوده و به این دلیل مأموران مبارزه با مواد مخدر به سمت خودروی آنها تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن این کودک شده است.


عبدالستار نارویی پدر محمد صدرا ضمن تکذیب این روایت دروغین سرکردهٔ انتظامی ایرانشهر در بیانیه‌یی که در فضای مجازی منتشر کرده گفته است: «بنده این خبر را تکذیب می‌کنم. همان‌طوری ک در تمام کلیپ ها موجود است و شامگاه ۲۲اردیبهشت در جلسه‌یی که در ستاد فرماندهی ایرانشهر با حضور سرکردگان ارشد استانی و طاهری سرکردهٔ انتظامی استان برگزار شده است و بر طبق مستنداتی که وجود دارد بنده هیچ‌گونه سلاحی همراه نداشته‌ام و این افترا و تهمتهایی که بر من روا داشته‌اند انگی بیشتر نبود‌است».


عبدالستار نارویی گفته که در این جلسه از سرهنگ کیخا در این رابطه سؤال شده است ولی جوابی نداشته و تمام ملت بلوچ می‌دانند که اگر بلوچی مسلح باشد و در جلوی چشمانش فرزند دلبندش به‌شهادت برسد ولی دست به اسلحه نبرد واقعاً این اوج بی‌غیرتی است و اگر من مسلح بودم مطمئناً درگیری پیش آمده بود و پرونده در دادسرای نظامی استان مورد بررسی قرار می‌گفت.



مطالب مرتبط


رأی دادن خیانت است به خون محمد صدرا ها


تکذیب و رد روایت دروغین فرمانده انتظامی ایرانشهر توسط پدر کودک کشته شده

لطفا به اشتراک بگذارید: