به سید مظلوم اهانت شد

خبرگزاری فارس در رابطه با جلاد ۶۷ نوشت: به سید مظلوم اهانت شد!!!


مناظرهٔ نمایشی بین کاندیداهای ریاست‌جمهوری رژیم، نمایش شقه و شکاف بین باندهای حاکمیت بود. مهمتر از آن دو کاندید اصلاح‌طلبان قلابی، ابراهیم رئیسی را در جنگ قدرت زیر ضرب بردند. این جنگ قدرت در عرصه‌ای تنوره کشید که قرار بود، برای انتخابات کذایی و مهندسی شده مشتری جور کند و این نمایش‌بازار را از کسادی و انجماد در بیاورد. مسیری که طی کرد برخلاف انتظار برگزار کنندگان آن بود. این در حالی بود که از پیش به کاندیداها گوشزد شده بود که نباید خط قرمز رد کنند.


خط قرمز در این مورد، اشاره به سوابق مشعشع آخوند ابراهیم رئیسی در جنایت علیه بشریت و به‌طور خاص قتل‌عام زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ بود. کاندیداهای باند اصلاحات به‌خوبی می‌دانستند که حتی اگر کلی و مه‌آلود به این موضوع اشاره کنند، شورای نگهبان ارتجاع صلاحیت آنها را ولو در گرماگرم مناظرهٔ نمایشی باطل خواهد کرد. با این حال همان چیزی هم که در مناظره گذشت، تمرکز روی بیسوادی و بی‌لیاقتی ابراهیم رئیسی بود و با زیر سؤال بردن او، خط قرمزهای نظام را تکان داد.


به یک نمونه از بازخوردهای آن دقت کنید.


«وقتی در مناظره دیروز در مقابل چشمان ملت ایران، دو نماینده وضع اسفناک موجود، پنجه در صورت این سید مظلوم کشیدند و عصبانیت و خشم خود را از قیام سید ابراهیم نشان دادند، همه فهمیدیم مبارزه واقعی و ریشه‌یی با فقر و فساد و تبعیض چه تاوان سنگینی دارد.


به‌راستی جهل این جماعت تا کجاست که رئیسی را فردی معرفی کردند که شش کلاس درس خوانده و... ؟!



مطالب مرتبط


روز انتخابات بزنید زیر میز و نگذارید ۲۸خرداد بشود ۲۸مرداد


ابراهیم رئیسی در کانون تنفر اجتماعی

لطفا به اشتراک بگذارید: